۱۴ بهمن ۱۴۰۲

نمایش راهکارهای دیجیتال ساینیج ال‌جی برای شرکت‌ها در نمایشگاه ISE 2024

در نمایشگاه ISE 2024، ال‌جی طیف وسیعی از راهکارهای نمایشگر پیشرفته خودش که برای محیط‌های سازمانی طراحی شده‌اند را رونمایی کرد. این محصولات شامل محصولات پیشرفته و همه‌کاره است که برای استفاده در فضاهایی مانند اتاق جلسات، استودیوهای XR داخلی، اتاق‌های شرکتی و اتاق‌های کنترل ایده‌آل است.

یکی از محصولات برجسته غرفه ال‌جی نیز مجموعه نمایشگرهای میکرو ال‌ای‌دی LG MAGNIT است. این نمایشگرها مجموعه‌ای از گزینه‌های گام پیکسلی را ارائه می‌دهند که از ۰.۶۸ تا ۱.۲۵ میلیمتر متغیر است و دارای ویژگی‌هایی هستند که به محیط‌های نصب اختصاص داده شده‌اند تا نیازهای مشتریان از سراسر جهان را برآورده کنند. مدل‌های برجسته عبارت‌اند از LG MAGNIT All-in-One ۱۳۶ اینچی با وضوح 4K که راهکاری بسیار مناسب و راحت برای اتاق‌های کنفرانس با کنترلر و بلندگوی یکپارچه و همچنین LG MAGNIT با منبع تغذیه جداشدنی است که امنیت و مقیاس لازم برای اتاق‌های کنترل را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین میکرو ال‌ال‌دی تخصصی برای استودیوهای تولید مجازی داخلی را نیز به نمایش گذاشته که به طور یکپارچه با تجهیزات فیلم‌برداری حرفه‌ای ادغام می‌شوند.

LG MAGNIT All-in-One برای اتاق جلسات

نمایشگر برجسته LG MAGNIT All-in-One (مدل LAAA007 یا LAAA015) با اندازه استاندارد ۱۳۶ اینچی و همچنین وضوح 2K و 4K برای استفاده در اتاق‌های هیئت‌مدیره، اتاق‌های اجرایی و اتاق‌های جلسه مناسب است. این نمایشگر به لطف فناوری LG Micro LED تجربه تماشای استثنایی را ارائه می‌کند و همچنین از طریق نسبت صفحه‌نمایش ۱۶:۹ استاندارد شده و بلندگوی توکار و کنترلر، راحتی کاربر را افزایش می‌دهد. این در حالی است که ماژول‌های نمایشگر ال‌ای‌دی از پیش مونتاژ شده نیز فرایند نصب این محصول را بسیار راحت می‌کنند. مدل LAAA007 اولین محصول از این مجموعه LG all-in-one LED بوده که رزولوشن 4K دارد و تصاویر فوق‌العاده واضح و بسیار شفاف را برای ارائه واضح و مؤثر محتوا ارائه می‌کند.

نمایشگر LG MAGNIT All-in-One که با در نظر گرفتن سازگاری و سهولت استفاده طراحی شده، همه کنترل‌ها و پورت‌ها از جمله برق، HDMI و USB را دارد و به‌راحتی در پایین قاب صفحه‌نمایش قرار گرفته‌اند. همین کار نیز تنظیم صدا و تصویر و اتصال به دستگاه‌های مختلف را در طول جلسات یا ارائه‌ها ساده می‌کند. این نمایشگر همچنین حالت‌های تصویر در تصویر (PIP) و تصویر در کنار تصویر (PBP) دارد و به کاربران این امکان را می‎‌دهد تا بتوانند به طور هم‌زمان چندین مورد را روی صفحه‌نمایش بزرگ خود ارائه بدهند.

نمایشگر LG MAGNIT برای تولید مجازی

در حال حاضر شرکت‌های بسیار زیادی هستند که در حال ایجاد استودیوهای تولید مجازی خود هستند، حرکتی که آن‌ها را قادر می‌سازد تا طیف گسترده‌ای از محتوای ارتباطی مانند پخش درون شرکتی، آگهی‌های بازرگانی و فیلم‌های معرفی مدیر عامل را خودشان تولید کنند. ال‌جی با معرفی راهکارهای میکرو ال‌ای‌دی خود برای تولید مجازی یکپارچه سازی با دوربین‌ها، نورپردازی و سایز تجهیزات فیلم‌برداری را ارائه می‌دهد و با نرخ تازه‌سازی و نرخ فریم بالا فرایند ضبط ویدیویی روانی را ارائه می‌دهد.

میکرو ال‌ای‌دی برای تولید مجازی می‌تواند توسط پلتفرم پردازش ال‌ای‌دی پیشرفته HELIOS از Megapixel تأمین شود که تجربه کاربری و رابط کاربری را با ویژگی‌های ارائه شده توسط HELIOS همچون نقشه‌برداری بلادرنگ و کالیبراسیون رنگ، کنترل چند کاربره و کنترل دقیق رنگ ارائه می‌کند. ساختار راهکار میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی برای به حداقل رساندن اعوجاج رنگ، حفظ دقت تصویر در یک زاویه دید گسترده مهندسی شده است، ویژگی‌ای که باعث می‎‌شود صفحه نمایش پیشرفته برای پیکربندی‌های صفحه بزرگ مناسب باشد.

نمایشگرهای LG MAGNIT با در نظر گرفتن ایمنی کاربران و محیط نصب طراحی شده‌اند. سری LG MAGNIT همچنین آزمایش‌های مختلفی را پشت سر گذاشته که شامل گسترش سطح شعله، ثبات رنگ از زوایای دید مختلف و سازگاری الکترومغناطیسی است.

نمایشگر LG MAGNIT با منبع تغذیه جداشدنی برای اتاق‌های کنترل

مدل LSAQ009 با صفحه‌نمایش چشمگیر ۱۶۳ اینچی است که عمدتاً برای اتاق‌های موقعیت و اتاق‎‌های کنترل در ادارات دولتی و مقرهای شرکت‌ها طراحی شده است. این همچنین انتخابی عالی برای شرکت‌های کوچک تا متوسط است که قابلیت اطمینان را در اولویت قرار می‌دهند.

طراحی منبع تغذیه جداشدنی LG MAGNIT مدیریت سریع و کارآمد را ممکن می‌سازد. در صورت خرابی منبع تغذیه، می‌توان به‌سادگی با تعویض منبع تغذیه و بدون نیاز به دسترسی به پشت نمایشگر، مشکل را برطرف کرد. علاوه بر این طراحی ساده، LG MAGNIT کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای ارائه می‌دهد. با فناوری میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی تصاویری زنده، با کنتراست و جزئیات بسیار با رنگ‌هایی را تولید می‌کند که از طیف وسیعی از زوایای دید واقعی باقی می‌مانند.

ال‌جی شرکتی است که به ارزش همکاری باور دارد و با نوآوران پیشرو از بخش‌های مختلف همکاری کرده تا طیف وسیعی از راهکارهای سفارشی شده با نیازهای خاص مشتریان را توسعه بدهد. این تلاش‌های مشترک به تجهیزات صوتی و تصویری برای اتاق‌های کنفرانس و سایر فضاهای شرکتی گسترش می‌یابد و این در حالی است که شرکای ال‌جی شامل ارائه‌دهنده‌های راهکارهای کنفرانس، ارائه‌دهنده راهکار تشخیص استراق سمع، متخصصان فیلم‌برداری استودیویی و شرکت‌های طراحی داخلی است. ال‌جی با استراتژی همکاری فعال خود به طور مداوم دامنه تخصص خودش را گسترش می‌دهد و مجموعه راهکارهای خودش را بیشتر می‌کند.

ال‌جی علاوه بر نمایشگرهای MAGNIT برای شرکت‌ها در نمایشگاه ISE 2024 همچنین نمایشگرهای دیگری همچون صفحه‌نمایش ۱۷۱ اینچی LED All-in-One و صفحه‌نمایش LCD ۱۰۵ اینچی برای پلتفرم‌های کنفرانس ویدیویی را به نمایش گذاشتند. این نمایشگرها با نسبت ۲۱:۹ این نمایشگرها محتوا و اطلاعات شرکت‌کنندگان در طول کنفرانس ایده‌آل هستند و میدان دید وسیع و فضای صفحه‌نمایش کافی را برای تجربه کنفرانس بدون درز ارائه می‌دهند.

نمایشگرهای جذاب این شرکت فناوری برجسته و طراحی‌های شیک را ترکیب می‌کنند و تعهد صادقانه و مداوم ال‌جی را برای ارائه راهکارهای پیشرفته ثابت می‌کنند که نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را برآورده می‌کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید