۱۴ بهمن ۱۴۰۲

محصولات جدید تصفیه هوای ال‌جی عرضه شدند

به‌منظور مدیریت بهداشتی‌تر هوای داخل خانه، ال‌جی الکترونیکس تصفیه‌کننده هوای جدید LG PuriCare Objet Collection 360 و همچنین Aero Tower را معرفی کرده است. ال‌جی الکترونیکس با انعکاس فعالانه نظرات مشتریان خودش از جمله حساسیت مشتریان پس از همه‌گیری کرونا نسبت به ویروس‌ها و نظرات آن‌ها برای گنجانده شدن ضدعفونی‌کننده هوا در داخل دستگاه تصفیه هوا، سبب شده تا این شرکت عملکرد ضدعفونی‌کننده UV را در محصولات جدید خودش بگنجاند.

دستگاه تصفیه‌کننده هوا LG PuriCare Objet Collection 360 با ویژگی UV Sterilization اولین دستگاه تصفیه‌کننده هوای ال‌جی به شمار می‌رود که از اشعه فرا بنفش (UVC) برای استریل کردن هوای استنشاقی استفاده می‌کند. ال‌جی الکترونیکس با نصب لامپ UVC LED در مرکز پایین محصول تازه خودش، بهداشت را به میزان قابل توجهی بیشتر کرده تا هوای بیرون رفته از داخل دستگاه را استریل کند.

این محصول جدید هوای مکیده شده به کف محصول را از طریق فیلتر G عبور می‌دهد و پنج گاز مضر اصلی از جمله آمونیاک، فرمانلدئید و تولوئن که باعث ایجاد گردوغبار بسیار ریز و بوهای خانگی می‌شوند را فیلتر می‌کند. عملکرد جدید استریل کردن UV به ترتیب ۹۹.۹ درصد و ۹۹.۸ درصد باکتری‌ها و ویروس‌های شناور در هوای فیلتر شده را حذف می‌کند.

این محصول جدید گواهینامه PA (هوای خالص) را از انجمن Ozone Ultraviolet کره جنوبی دریافت کرده است. ویژگی هوش مصنوعی این محصول جدید نیز به طور خودکار کیفیت هوا را تجزیه‌وتحلیل می‌کند، شدت کار را تنظیم کرده و به طور کارآمد عمل می‌کند. در مقایسه با حالت هوش مصنوعی جدید، می‌توان تا ۵۱.۲ درصد در مصرف برق صرفه‌جویی کرد.

علاوه بر این، محصول PuriCare Objet Collection Aero Tower UV Sterilization هوای تمیز استریل شده با اشعه فرابنفش را درست مانند تصفیه‌کننده هوای ۳۶۰ درجه به بیرون منتشر می‌کند. مشتریان می‌توانند در تمام طول سال با تنظیم هوای گرم وقتی هوا سرد است و همچنین روشن کردن پنکه برقی وقتی هوا گرم است، همیشه از هوای مطبوع لذت ببرند.

لی جائه سونگ رئیس بخش کسب‌وکار لوازم‌خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما به معرفی راهکارهای نوآورانه مدیریت کیفیت هوا ادامه خواهیم داد که خلوص و بهداشت هوای داخل خانه را بیشتر می‌کند و تجربه متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید