۱۵ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی تهویه مطبوع Whisen Tower مدل ۲۰۲۴ را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس تهویه مطبوع جدید مدل 2024 LG Whisen Objet Collection Tower را عرضه کرده است که با کنترل جهت، شدت و دمای باد با هوش مصنوعی پیشرفته راحتی متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

این محصول جدید مجهز به عملکرد AI Smart Care است. هوش مصنوعی بر اساس موقعیت مکانی مشتری راحتی بهینه‌ای را برای مشتری فراهم می‌آورد، آن هم بدون اینکه نیازی به تنظیم دوباره قدرت یا جهت باد باشد. این کار باعث می‎‌شود تا پس از سرد شدن اتاق، دیگر باد مستقیم و سرد به بدن شما نخورد.

این عملکرد با استفاده از هوش مصنوعی به طور خودکار عمل می‌کند؛ وقتی هوا گرم است، حالت «خنک‌کنندگی سریع» باد شدیدی را به سمت شما سوق می‌دهد؛ وقتی هوا سرد است، حالت «خنک‌کنندگی راحت» باد را مستقیماً به شما نمی‌زند؛ وقتی کیفیت هوا پایین است نیز عملکرد «تصفیه هوا» فعال می‌شود.

محصولات برجسته LG Whisen Tower سری ۹ مجهز به حسگر رادار هستند که به هوش مصنوعی اجازه می‌دهد تا موقعیت مکانی کاربر را به‌صورت بلادرنگ تشخیص بدهد و خنک‌کنندگی بهینه را فراهم بیاورد.

مشتریان همچنین می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن LG ThinQ حالت مورد نظر خودشان را از میان حالت Home Training Mode برای ورزش در خانه، حالت Home Cinema Mode برای تماشای فیلم و سریال، حالت Healing Mode برای استراحت انتخاب کنند یا حالت اختصاصی خودشان را تنظیم کنند.

این محصول تازه بار دیگر عملکرد مدیریت تمیزکاری خودکار کولر گازی Whisen Tower را ارتقا داده است. با استفاده از این عملکرد، تمامی تونل‌های تخلیه باد در این دستگاه کاملاً ضدعفونی می‌شوند. فیلتر Allergy Care Air Cleaning نیز در این محصول جدید نصب شده تا مواد آلرژی‌زا را کاهش بدهد.

این محصول تازه همچنین به UP Home Appliances 2.0 مجهز است که به کاربران اجازه می‌دهد تا متناسب با سبک و سلیقه زندگی خودشان از لحظه خرید تا تمام مدت استفاده لوازم‌خانگی را شخصی سازی کنند و آن‌ها را ارتقا بدهند.

رئیس بخش تجارت راهکارهای هوا شرکت لوازم‌خانگی و راهکار هوا ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ما با هوش مصنوعی منحصربه‎‌فرد و همچنین عملکرد مدیریت پاکیزگی قدرتمند کولر گازی Whisen ال‌جی زندگی روزمره راحت و پر از آسایشی را برای مشتریان خود فراهم می‌آوریم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید