۱۲ بهمن ۱۴۰۲

ال‌جی به دنبال همکاری با استارت‌آپ‌های سلامت دیجیتال است

ال‌جی الکترونیکس (LG) یکی از موتورهای رشد آینده را سلامت دیجیتال می‌داند و به همین خاطر نیز به دنبال همکاری و کشف استارت‌آپ‌های سلامت دیجیتال است.

ال‌جی الکترونیکس در برنامه Startup Leap Package سال ۲۰۲۴ وزارت شرکت‌های کوچک و استارت‌آپ‌ها کره جنوبی شرکت کرده است. این برنامه‌ای است که بودجه تجاری سازی را در اختیار استارت‌آپ‌های آینده‌دار با سه تا هفت سال تجربه تجاری قرار می‌دهد و به رشد آن‌ها کمک می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس به دنبال آن است تا از میان شرکت‌کننده‌ها در این برنامه ۱۰ استارت‌آپ با راهکارهای عالی در زمینه مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال از جمله مدیریت بیماری‌های مزمن، مراقبت‌های خانگی سالمندان، پزشکی از راه دور و نظارت بر بیماری‌ها را برگزیند. در اختیار این استارت‌آپ‌های منتخب نیز فرصت‌هایی برای همکاری سیستماتیک، آزمایشی و تجاری سازی مشترک بر اساس زیر ساخت‌های ال‌جی الکترونیکس قرار می‌گیرد.

مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس اخیراً اعلام کرده بود که این شرکت در حال تبدیل شدن به شرکت راهکار زندگی هوشمند است و یکی از موتورهای رشد آینده محور آن نیز مراقبت‌های بهداشتی دیجیتال است. از آنجایی که انتظار می‌رود این حوزه پتانسیل بالایی داشته باشد، ال‌جی به دنبال آن است تا به طور فعالانه ایده‌های نوآورانه را کشف و پرورش بدهد و از آن‌ها به‌عنوان موتور رشد آینده خودش بهره ببرد.

ال‌جی الکترونیکس علاوه بر این به دنبال همکاری با استارت‌های جهانی است و این کار را در آمریکا انجام داده است. از پایان سال ۲۰۲۲، این شرکت با همکاری با شرکت Amwell که یک شرکت پزشکی از راه دور آمریکایی است، راهکارهای غیرحضوری پزشکی و از راه دور را ارائه می‌دهد و همچنین در حال بررسی راهکارهایی برای ارائه خدمات جدید از طریق همکاری با استارت‌آپ‌ها در زمینه‌هایی همچون پیشگیری و مدیریت بهتر بیماری است.

مرکز نوآوری آمریکای شمالی ال‌جی الکترونیکس یعنی LG NOVA اخیراً در رویداد CES 2024 در لاس وگاس شرکت کرد و با همکاری با استارت‌آپ‌هایی همچون XR Health، Mindset Medical و C.Light Technologies محصولات مختلفی را به نمایش گذاشته بود.

لی سام سو از مدیران اجرایی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«با شرکت در برنامه Startup Leap Package ما استارت‌آپ‌های داخلی امیدوارکننده‌ای را که در زمینه سلامت دیجیتال فعالیت دارند و همسو با کسب‌وکار ما هستند را پیدا خواهیم کرد و از آن‌ها به‌عنوان موتور رشد جدیدی برای ال‌جی الکترونیکس استفاده خواهیم کرد تا تجربه متفاوتی را برای مشتری فراهم بیاوریم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید