۰۸ شهریور ۱۴۰۲

نمایشگر LG MAGNIT مناسب برای ستاد مدیریت بحران

ال‌جی الکترونیکس به‌تازگی و برای اولین بار نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی ساینیج LG MAGNIT را در مرکز کنترل بالا و ایمنی نصب کرده است. ال‌جی این نمایشگر بزرگ که به ابعاد ۹.۶ متر عرض و ۱.۳۵ متر ارتفاع است را در مرکز مدیریت بلایا و ایمنی استان گیونگنام کره جنوبی به کار برده است.

در این مرکز مدیریت بلا و ایمنی، از نمایشگر فوق بزرگ LG Magnet به‌عنوان صفحه نمایش اصلی استفاده می‌شود و با استفاده از آن موقعیت‌های مختلفی همچون ترافیک جاده‌ها و تغییرات آب‌وهوایی به‌صورت بلادرنگ زیر نظر قرار می‌گیرند و علاوه بر این، فجایعی همچون بارش شدید و آتش‌سوزی نیز بررسی می‌شوند. با استفاده از این نمایشگر بزرگ می‌توان به‌طور دقیق وضعیت محل مورد نظر را بررسی کرد و همزمان با سازمان‌های مرتبط نیز کنفرانس ویدیوئی برقرار کرد.

در این مرکز که وظیفه‌اش مدیریت وضعیت، از نظارت بر بلایا و سوانح گرفته تا به اشتراک‌گذاری و پاسخ‌گویی به مسائل مختلف و ارتباط با سازمان‌های مختلف است، تشخیص وضعیت بحرانی در مراحل اولیه و ارائه اطلاعات سریع و دقیق از هر چیز دیگری مهم‌تر است.

نمایشگر LG Magnet از فناوری اختصاصی «پوشش سیاه» بهره می‌برد تا سیاهی عمیق و رنگ‌های زنده‌ای را به نمایش بگذارد. علاوه بر این، صفحه نمایش به وضوح از کناره‌ها با زاویه دید گسترده قابل تماشا است و به تشخیص سریع و دقیق موقعیت‌های فاجعه از نقاط مختلف اتاق کنترل کمک می‌کند. نسبت کنتراست بالا و دقت رنگ نیز تأثیر قابل‌توجهی در کمک به تشخیص بلایا دارد.

این نمایشگر همچنین از افزونگی برق و سیگنال برای کمک به ایجاد یک سیستم ایمنی پایدار در برابر بلایا پشتیبانی می‌کند. اگر به‌طور موقت مشکلی در واحد منبع تغذیه رخ بدهد، صفحه نمایش می‌تواند با دستگاه یدکی داخلی خودش به کارش ادامه بدهد. علاوه بر این، کنترل‌کننده‌هایی که ورودی سیگنال ویدئویی را دریافت می‌کنند نیز افزونگی هستند و در صورتی که در برخی از صفحه‌ها مشکلی پیش بیاید، بقیه صفحه‌های اطراف آن به‌طور عادی کار می‌کنند.

نصب آسان این نمایشگر نیز بسیار راحت است به طوریکه حالت ماژولار آن سبب شده تا بلوک‌های ال‌ای‌دی همانند لگو به‌هم متصل شوند. از همین رو می‌توان با توجه به فضای اتاق، این بلوک‌ها را به‌صورت دلخواه و به اشکال مختلف نصب کرد.

کیم سون هیونگ مدیر بازاریابی ال‌جی الکترونیکس کره اظهار داشته:

«ما از طریق نمایشگر ساینیج میکرو ال‌ای‌دی LG Magnet تجربه بهینه‌ای برای مشتریان در هر فضایی که آن‌ها بخواهند را ارائه خواهیم کرد، نمایشگری که از کیفیت تصویر فوق‌العاده و فناوری متمایز بهره می‌برد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید