۰۹ شهریور ۱۴۰۲

ال‌جی اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان را به بازار اروپا می‌آورد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به دنبال آن است تا پس از عرضه اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان در کره جنوبی و آمریکای شمالی، این محصول که نتیجه ۱۰ سال نوآوری است را در بازارهای اروپایی نیز عرضه کند.

بر طبق گزارش‌های منتشر شده از شرکت فعال در بررسی بازار یعنی شرکت Omdia، انتظار می‌رود که فروش جهانی تلویزیون‌های ۷۵ اینچی یا بزرگ‌تر در سال جاری میلادی نسبت به سال قبل پیش از ۲۰ درصد رشد کند. ال‌جی الکترونیکس نیز به دنبال آن است تا به تقاضاهای زیاد برای تلویزیون‌های ممتاز فوق‌العاده بزرگ پاسخ بدهد، تلویزیون‌هایی که شامل بزرگ‌ترین تلویزیون ۹۷ اینچی و ۸۳ اینچی OLED بی‌سیم جهان می‌شود.

تلویزیون LG SIGNATURE OLED M (مدل: 97M3) تمام سیم‌ها به‌جز برق را با استفاده از راهکار انتقال بی‌سیم صوتی و تصویری خودش را حذف می‌کند. نه‌تنها این کار یک تجربه تماشای فوق‌العاده با تلویزیون اوال‌ای‌دی فوق بزرگ را ارائه می‌دهد بلکه ناراحتی و دردسر ناشی از اتصالات پیچیده و درهم دستگاه‌های جانبی متصل به تلویزیون را نیز از بین می‌برد.

این محصول شامل یک تلویزیون ۹۷ اینچی OLED و یک جعبه Zero Connect است که راهکار انتقال بی‌سیم به شمار می‌رود. راهکار Zero Connect به‌صورت بی‌سیم ویدئوهای با کیفیت بالا را با وضوح 4K (۳۸۴۰×۲۱۶۰) و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز در محدود حدود ۱۰ متری ارسال می‌کند.

اگر دستگاه‌های جانبی متصل به بدنه اصلی تلویزیون را به جعبه Zero Connect در داخل اتاق متصل کرد، سیم‌های پیچیده و درهم در کنار تلویزیون وجود نخواهند داشت و همین نیز نیاز به میز جانبی برای دستگاه‌های متفاوت در کنار تلویزیون را از بین می‌برد. نکته جالب آن است که این جعبه اتصال را می‌توان در هر جای اتاق، در کنار مبل یا زیر میز قرار داد.

ال‌جی الکترونیکس یک تلویزیون ال‌سی‌دی ممتاز به نام LG QNED TV را نیز در سال جاری میلادی در بازارهای آمریکای شمالی و اروپا عرضه کرده است، تلویزیونی که شش سری و ۲۲ مدل دارد. در میان آن‌ها نیز تلویزیون‌های بالای ۷۵ اینچی نیز به چشم می‌خورند. تلویزیون LG QNED رنگ‌های پیچیده‌تری را با فناوری رنگ نانوسل کوانتومی خودش ارائه می‌دهد، یک فناوری اختصاصی گستره رنگ گسترده که از مواد Quantum Dot و Nanocell بهره می‌برد.

ال‌جی الکترونیکس قصد دارد تا تلویزیون‌های مبتکرانه و برجسته خودش همچون تلویزیون LG Signature OLED M، تلویزیون LG OLED Evo، تلویزیون LG QNED TV و تلویزیون LG Standby Mi Go را در نمایشگاه IFA 2023 به نمایش بگذارد، نمایشگاهی که بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکتریکی مصرفی اروپا به شمار می‌رود و از اول ماه سپتامبر در مسه برلین آلمان برگزار می‌شود.

بائک سئون پیل مدیر برنامه‌ریزی محصولات لوازم خانگی در شرکت ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما با اولین تلویزیون OLED بی‌سیم جهان و تلویزیون ال‌سی‌دی ممتاز LG QNED خود تجربه تماشای فوق‌العاده و همه جانبه‌ای را برای مشتریان در سراسر جهان به ارمغان خواهیم آورد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید