۱۶ مرداد ۱۴۰۲

تلویزیون LG OLED EVO عملکردی درخشان از خودش در ژاپن به جای گذاشت

ال‌جی الکترونیکس اخیراً توانست جایزه Special Award را به‌دست بیاورد، جایزه‌ای که در مراسم جوایز تابستان ۲۰۲۳ Visual GrandPrix به میزبانی رسانه صوتی و تصویری پیشروی ژاپن به نام Sound Source Publishing به بهترین محصولات اهدا می‌شود. ال‌جی علاوه بر این توانست در مجموع ۱۵ جایزه را کسب کند که از جمله آن‌ها می‌توان به جایزه ویژه داوران و جایزه بزرگ بصری شخصی اشاره کرد.

جوایز مراسم VGP توسط هیئت‌داوران متشکل از کارشناسان صوتی و تصویری و فروشندگان فروشگاه‌های الکترونیکی انتخاب می‌شوند، کسانی که مستقیماً شاهد واکنش‌های مشتریان نسبت به محصولات هستند و می‌توانند به‌خوبی فناوری محصول و رضایت مشتری را ارزیابی کنند؛ اعتبار بالای این مراسم سبب شده تا از آن به‌عنوان اسکار دستگاه‌های صوتی تصویری ژاپن یاد شود.

در میان محصولات ال‌جی، تلویزیون LG OLED EVO (مدل: 65G3/42C3) توانست جایزه طلایی را دریافت کند که بالاترین جایزه در دسته محصولات تلویزیون اوال‌ای‌دی ۶۰ و ۷۰ اینچی و کمتر از ۴۵ اینچی محسوب می‌شود. علاوه بر این، تمام محصولات اوال‌ای‌دی (سری G3/C3) موفق شدند تا جایزه ویژه هیئت داوران را از آن خودشان کنند.

ایچیا اوریهارا یکی از اعضای داوران مراسم VGP اظهار داشته:

«تلویزیون LG OLED EVO محصولی است که منجر به تولید تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی با کیفیت تصویر فوق‌العاده شده است، تلویزیون‌هایی که نسبت کنتراست و بیان رنگی عالی حتی در اتاق‌های روشن دارند.»

نه‌تنها خود این محصول جایزه دریافت کرده بلکه عملکرد «تنظیم صفحه نمایش شخصی‌سازی» آن نیز جایزه «برنامه‌ریزی» را در بخش صوتی تصویری دریافت کرده است. این عملکرد به هر کسی اجازه می‌دهد تا به‌راحتی و بدون اینکه چیز زیادی از شرایط پیچیده کیفیت تصویر بداند، بتواند کیفیت تصویر بهینه را برای تلویزیون خود تنظیم کند. با استفاده از این عملکرد، هر کس می‌تواند حالت تصویر دلخواه خودش را بیاید و از بین بیش از ۸۵ میلیون الگو، کیفیت تصویر سفارشی و شخصی خودش را انتخاب کند.

علاوه بر این، تلویزیون اوال‌ای‌دی گیمینگ قابل خم شدن LG OLED Flex نیز توانست در دسته سبک زندگی جوایزی را دریافت کند. این در حالی است که مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear OLED در دسته مانیتورهای گیمینگ نیز موفق به دریافت جایزه شدند.

همچنین دیگر محصولات ال‌جی الکترونیکس به‌خاطر فناوری برجسته و متمایز خودشان همچون لپ‌تاپ LG Gram Style، نمایشگر هوشمند LG Smart Monitor، اسپیکر LG Sound Bar و LG X-boom 360 نیز در این مراسم موفق به کسب جوایز در دسته‌های مختلف شدند.

تلویزیون OLED EVO ال‌جی همچنین توسط مجله HiVi که یک مجله پیشرو صوتی و تصویری در ژاپن محسوب می‌شود، به‌عنوان بهترین تلویزیون ۵۱ تا ۶۰ اینچی اوال‌ای‌دی شناخته شده است.

ال‌جی الکترونیکس تنها شرکت کره‌ای است که با فناوری تلویزیون‌های OLED خودش توانسته بازار ژاپن را پوشش بدهد. بازار تلویزیون‌های ممتاز در ژاپن تمایل زیادی به‌سمت تلویزیون‌های OLED دارد و اینکه تلویزیون LG OLED EVO توانسته در رقابت با دیگر شرکت‌ها جوایز مختلفی را به‌دست بیاورد نشان می‌دهد که شرکت ال‌جی به‌خاطر فناوری اوال‌ای‌دی خودش شهرت دارد، فناوری‌ای که کیفیت تصویر و طراحی متفاوتی را ارائه می‌کند.

سون سیونگ جو مدیر شعبه ال‌جی الکترونیکس ژاپن نیز اظهار داشته:

«این جوایز نتیجه پیشگامی بی‌رقیب فناوری OLED ال‌جی است که در ۱۰ سال گذشته در بازار ژاپن به رسمیت شناخته شده است، بازاری که برای محصولات خارجی چندان پررونق نیست اما محصولات ال‌جی توانستند توجه مصرف‌کنندگان را به خودشان جلب کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید