۱۳ آبان ۱۳۹۷

برگزاری مسابقات قهرمانی تکواندوی «جام سفیر کره‌جنوبی» با حمایت شرکت ال‌جی

مسابقات قهرمانی تکواندوی «جام سفیر کره‌جنوبی» در تهران آغاز شد.

این مسابقات، که از 11 آبان ماه آغاز شده و به مدت چهار روز در فدراسیون تکواندوی کشور برگزار می‌شود، چهلمین دوره از رقابت‌های تکواندو در گروه مردان و بیست و سومین دوره در گروه زنان است. امسال،  225 بانوی تکواندوکار و 224 مرد تکواندوکار از سراسر کشور در مسابقات «جام سفیر کره‌جنوبی» شرکت کردند.

1

مسابقات «جام سفیر کره‌جنوبی» هر سال در ایران برگزار می‌شود و به برندگان و افراد منتخب آن جوایز نفیس مختلفی تقدیم می‌کند. امسال نیز به رسم سال‌های گذشته مسابقات تکواندو قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان، در دو بخش زنان و مردان، با عنوان «جام سفیر کره جنوبی» با اسپانسری و حمایت شرکت ال‌جی به میزبانی خانه تکواندو تهران برگزار شد.

2

مسابقات قهرمانی تکواندوی «جام سفیر کره جنوبی»، مهم‌ترین دوره مسابقات کشوری تکواندو در سال، به خاطر حمایت سفارت کره جنوبی «جام سفیر» نام گرفته است و به مدت چهار روز و با حضور تعداد زیادی تکواندوکار و در قالب تیم‌های مختلفی از سراسر استان‌های کشور برگزار می‌شود. مسابقات جام سفیر در چند سال گذشته نیز با پشتیبانی و حمایت ویژه شرکت ال‌جی برگزار شده و امسال هم این شرکت کره‌ای علاوه بر قبول اسپانسری تمامی جوایز این دوره را نیز تأمین کرد.

safir-97-jam (7)

امسال، ال‌جی به نفرات اول خانم‌ها و آقایان 10 میلیون ریال هدیه نقدی و یک نکبند ال‌جی اهدا می‌کند. نفرات دوم این مسابقات از 5 میلیون ریال هدیه نقدی و یک نکبند ال‌جی بهره‌مند شده و نفرات سوم وزن‌های مختلف خانم‌ها و آقایان فقط نکبند ال‌جی را به منزل می‌برند. به فنی‌ترین بازیکن این دوره از مسابقات نیز یک دستگاه تلویزیون 55 اینچ هوشمند ال‌جی با کیفیت Full HD اهدا خواهد شد.

safir-97-jam (10)

علاوه بر جوایز در نظر گرفته شده، شرکت ال‌جی در ایران البته کمک هزینه‌ای را برای گسترش تکواندو در مناطق محروم در نظر گرفته است که به عنوان بخشی از فعالیت‌های انسان‌دوستانه و مسئولیت اجتماعی این شرکت، امکان بهره‌مندی از فواید این ورزش را در اختیار جوانانی قرار می‌دهد که مشتاق تکواندو هستند اما به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنند از دسترسی به آن بی‌بهره مانده‌اند.

9709ab5c-c203-4215-aa51-51a5e6772691

رقابت‌های گروه زنان در اوزان فرد (46-، 53-، 62- و 73- کیلوگرم) روز جمعه – 11 آبان‌ماه و در اوزان زوج (49-، 57-، 67- و 73+ کیلوگرم) روز شنبه – 12 آبان‌ماه برگزار شد.

همچنین، مبارزات گروه مردان در اوزان فرد (54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم) روز یکشنبه – 13 آبان‌ماه و در اوزان زوج (58-، 68-، 80- و 87+ کیلوگرم) روز دوشنبه – 14 آبان‌ماه پیگیری می‌شود.

دوره قبلی مسابقات کشوری بزرگسالان در حالی به پایان رسید که در هر دو گروه مردان و زنان هوگوپوشان تهرانی بر سکوی قهرمانی ایستادند.

امسال، شرکت ال‌جی در اسپانسری همه جانبه مسابقات توانسته بالارفتن سطح مسابقات را بالاتر ببرد و با اهدای جوایز نفیس ال‌جی در رقابت‌ها انگیزه‌ ورزشکاران به خصوص در بخش خانم‌ها را بیشتر کند.

ال‌جی با هدف گسترش ورزش تکواندو چنین برنامه‌های آموزشی و تشویقی را برگزار می‌کند تا هر روز بر تعداد جوانانی که به ورزش می‌گرایند افزوده شود و آنها بتوانند با روحیه ورزشکاری قوی و جسمی آماده خود به استقبال زندگی سالم در آینده بروند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید