۱۹ مهر ۱۴۰۲

پنل‌های پیشرفته IT LCD ال‌جی گواهی سازگاری با محیط‌زیست را دریافت کردند

ال‌جی دیسپلی (LG Display) شرکتی پیشرو در فناوری‌های نمایشگر در جهان است که به‌تازگی اعلام کرده پنل‌های پیشرفته IT LCD این شرکت برای مانیتورها، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها موفق شدند تا از TÜV Rheinland و SGS گواهی سازگاری با محیط‌زیست را دریافت کنند.

پنل‌های آی‌تی پیشرفته ال‌جی دیسپلی گواهی ردپای کربن محصول (PCF) را از TÜV Rheinland دریافت کردند، سازمانی مستقل که در زمینه آزمایش، بازرسی و صدور گواهینامه فعالیت می‌کند. این دستاوردی پیشگامانه برای این صنعت است چراکه پنل‌های نوآورانه ال‌جی دیسپلی به اولین نمایشگرهایی تبدیل شدند که توانستند این گواهی را کسب کنند.

سازمان TÜV Rheinland انتشار کربن تولید شده از تولید تا دفع پنل‌های پیشرفته IT LCD ال‌جی دیسپلی را مطابق با استاندارد بین‌المللی اندازه‌گیری انتشار کربن (ISO 14067) ارزیابی کرده است. به لطف کاربردهای نوآورانه این شرکت از مواد بازیافتی و انتقال پنل بهبودیافته، انتشار کربن در مقایسه با پنل‌های قبلی تا ۲۹ درصد کاهش پیدا کرده است.

علاوه بر این، شرکت سوئیسی بازرسی، تأیید، آزمایش و صدور گواهینامه SGS نیز به پنل‌های پیشرفته IT LCD ال‌جی دیسپلی نشان Eco Mark را داده است، نشانی که به محصولاتی داده می‌شود که مقررات جهانی محیط‌زیست را رعایت می‌کنند. این شرکت همچنین Performance Mark را به این محصولات ال‌جی دیسپلی داده، نشانی که به محصولات سازگار با محیط‌زیست با عملکرد و کیفیت عالی اعطا می‌شود.

پنل‌های IT LCD ال‌جی دیسپلی با گواهی SGS از لحاظ بهره‌وری منابع و انرژی بسیار عالی بودند و در زمینه میزان استفاده از مواد بازیافتی به مقدار قابل‌توجه ۲۲ درصد دست پیدا کرده‌اند. همچنین این پنل‌ها با اجرای الگوریتم‌های اختصاصی و استفاده از قطعات با راندمان بالا تا ۳۵ درصد مصرف برق را کاهش دادند.

ال‌جی دیسپلی با گواهی سازگاری با محیط‌زیست، موقعیت بی‌رقیب خودش در بازار پنل‌های ال‌سی‌دی پیشرفته را تقویت می‌کند و به فهرست فناوری‌های ال‌سی‌دی ممتاز خودش همچون IPS و in-TOUCH می‌افزاید.

این در حالی است که ال‌جی دیسپلی سیستم ارزیابی چرخه عمر (LCA) را در سال ۲۰۲۱ معرفی کرده تا هر تأثیر زیست‌محیطی ایجاد شده در طول چرخه عمر محصول را به طور جامع ارزیابی کند. از طریق این ابتکار جدید، این شرکت با موفقیت توانسته استفاده کلی از مواد و قطعات را کاهش بدهد و انتشار گازهای گلخانه‌ای و مصرف برق را در حین ساخت محصولاتش به حداقل برساند و در عین حال، محصولاتی با مصرف انرژی کمتر و ضایعات کمتر در مرحله دفع تولید کند.

جئونگ کی پارک رئیس بخش توسعه نمایشگر رسانه ال‌جی دیسپلی بیان کرده:

«هدف ما افزایش سازگاری با محیط‌زیست و رقابت‌پذیری پنل‌های IT LCD پیشرفته خودمان با استفاده از فناوری‌های سازگار با محیط‌زیست و فناوری‌های مصرف انرژی کم است.»

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید