۱۴ تیر ۱۳۹۴

بهترین هدیه تولد!

وقتی نوبت به جشن تولد گرفتن برای بچه‌ها می‌شود اولین چیزهایی که ذهن ما را به خود مشغول می‌کند زحماتی است که برای آماده کردن سور و سات می‌کشیم و هزینه‌هایی که برای کودکانه کردن مراسم کنار می‌گذاریم. اما اینها اصلاًمهم نیست! مهم پایان جشن است؛ وقتی که بعد از جشن همه بچه‌ها به خانه می‌روند و شما می‌مانید و یک عالمه خرابکاری و یک خانه درهم‌دریخته و کثیف!

برای این که شما هم بتوانید از مراسم لذت ببرید، در شادی بچه‌ها شریک شوید و در آخر کوهی از کارها روی دوش شما انباشته نشود، بهتر است با یک هدیه جالب از خود این کوچولوها کمک بگیرید. این ویدئو را ببینید. هم فال است و هم تماشا!

جاروبرقی CordZero ال‌جی، یک جاروبرقی محفظه‌دار بی‌سیم جدید است که بدون وجود سیم برق و قطع و وصل مکرر آن، استاندارد راحتی را بالا می‌برد و به مشتریان امکان می‌دهد تا با آزادی تمام و بدون درد سر و پیچ‌و‌تاب خوردن از اتاقی به اتاق دیگر بروند و در نهایت زمان تمیز کردن کاهش پیدا می‌کند. موتور اینورتر هوشمند ال‌جی با چرخشی به سرعت 45 هزار دور در دقیقه تقریباً 28 درصد کوچک‌تر، 22 درصد سبک‌تر و 13 درصد کارامدتر از موتورهای جاروبرقی‌های معمولی است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید