۰۴ خرداد ۱۳۹۵

صعود به بالای یک برج اداری با استفاده از ال‌جی CORDZERO

این کار به لطف وجود موتور اینورتر هوشمند و فناوری باتری پیشرفته امکان‌پذیر شد.

سیِرا بلِر-کُویل، صخره‌نورد حرفه‌ای، با استفاده از دو جاروبرقی مخزنی ال‌جی CORDZERO که به پشت خود بسته بود با موفقیت توانست یک ساختمان 140 متری را صعود کند. عملکرد قدرتمند فناوری CORDZERO به نمایش گذاشته شد زیرا ال‌جی با همکاری بلر-کویل یک دستگاه منحصربه‌فرد برای صخره‌نوردی ساخته بود که با استفاده از پدهای مکنده و وزن سبک و نیز باتری پرقدرت لیتیوم‌یون در این جاروبرقی صعود را محقق کرد.

با کول کردن دو جاروبرقی مخزنی و بالا رفتن از یک ساختمان اداری 33 طبقه، این جاروبرقی‌های بی‌سیم و پیشرفته مکش کافی برای تحمل وزن بلر-کویل را ایجاد کردند تا وی به روی پشت بام برسد. بلر-کویل این صعود را طی 30 دقیقه انجام داد و تنها یک بار برای تعویض جاروبرقی‌ها متوقف شد و توانست با موفقیت از اولین شیرین کاری در نوع خود پرده‌برداری کند.

LG-CordZero-Climbing-Stunt-2

موتور اینورتر هوشمند ال‌جی قدرتمندترین عملکرد را در بخش جاروبرقی‌های بی‌سیم دارد و آمیزه‌ای از راندمان بالا با دوام زیاد در بدنه‌ای کوچک و جمع‌وجور است. موتور اینورتر هوشمند 28 درصد کوچک‌تر، 24 درصد سبک‌تر و 13 درصد کارامدتر از موتورهای جاروبرقی‌های معمولی است. چیزی که به این موتور قدرت می‌بخشد باتری لیتیوم‌یون پرقدرت 80 ولت PowerPack است که در حالت معمولی تا 40 دقیقه، بعد از یک شارژ 4 ساعته، کار می‌کند.

LG-CordZero-Climbing-Stunt-3

سیمون جئون، معاون ارشد بخش ماشین‌های لباسشویی در شرکت لوازم خانگی ال‌جی و محصولات تهویه مطبوع هوا، می‌گوید: «امیدواریم توانسته باشیم توجه شما را به فناوری‌های مبتکرانه که لوازم خانگی قدرت می‌دهد جلب کرده باشیم. ما این را مسلم می‌دانیم و این پروژه در انجام آن نیز به موفقیت رسیده است. ما می‌خواستیم نشان دهیم که جاروبرقی‌های امروز فناوری‌های شگفت‌انگیزی دارند که می‌توانند چالش‌های خارق‌العاده‌ای را پشت سر بگذارند و به لطف وجود سیِرا، من فکر می‌کنم این پیام شیوا و بلیغ به همه منتقل خواهد شد.»

LG-CordZero-Climbing-Stunt-4

۱ نظر

جهان ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

مردم ال جی واقعا نخرید پشتیبانیش ضعیفه. شیش ماه پیش اپدیت جی ۳ اومده توی سایر کشورها حتی امارات و اسراییل اونوخ اینجا هیچ خبری نیست همه رو سر کار گذاشتن.بعضیا غیر رسمی دانلود کردن گوشیشون خراب شده

نظر دهید