۰۴ اسفند ۱۳۹۳

صرفه‌جویی در شست‌وشو و اتوکشی با نسل دوم ال‌جی Styler

ال‌جی Styler در CES 2015 معرفی شد. این سیستم مدیریت لباس برای تر و تازه نگه داشتن لباس‌ها بدون استفاده از مواد شوینده و باکمک نسخه پیشرفته قابلیت NFC، عیب‌یابی هوشمند و تعداد زیادی امکانات دیگر طراحی شده است که در هیچ ماشین لباسشویی پیدا نمی‌شود.

نسخه دوم ال‌جی Styler حدود 30 درصد کوچک‌تر از مدل قبلی است و لبه‌های گرد، درب شیشه‌ای و پنل لمسی برای کنترل دارد. این محصول جزو کوچکترین لوازم خانگی به شمار نمی‌رود اما با ظاهر باریک و براقش خیلی زیبا به نظر می‌رسد و پنل لمسی خوبی دارد که کار با آن بسیار راحت است. ظرفیت این سیستم 4 تکه لباس است. پس نمی‌توانید از آن به جای کمد لباس استفاده کنید اما قابلیت‌هایی نظیر برطرف کردن بو یا Odour Removal، تروتازه‌سازی سریع یا Quick Refresh، تکان خوردن چوب‌لباسی یا Moving Hanger Action و از بین بردن چروک شلوار یا Easy Pants Crease Care همه برای اهداف خاص خود طراحی شده‌اند.

قابلیت برطرف کردن بو می‌تواند با استفاده از بخار بوی بد را از بین ببرد؛ چه بوی غذا باشد، دود یا عرق. کاربران می‌تواند برای خوشبو کردن لباس‌ها، با توجه به جنسیت خود، دو رایحه زنانه و مردانه را نیز انتخاب کنند.

قابلیت تروتازه‌کردن نیز ظاهر، حس و رایحه لباس‌های شما را تروتمیز و تازه نگه می‌دارد.

برای آنهایی که از اتو کشیدن لباس‌ها متنفرند: قابلیت Moving Hanger Action لباس‌ها را بعد از بخارشویی تکان می‌دهد تا هر گونه چروک از بین برود.

قابلیت Easy Pants Crease Care نیز شلوارهای شما را مرتب می‌کند و طی 30 دقیقه چروک‌ها و خط تا را از بین می‌برد.

در ال‌جی Styler یک پمپ گرمایشی تعبیه شده است که آب را گرم می‌کند و آن را در دمای پایین نگه می‌دارد تا تی‌شرت‌های شما را سه سایز کوچک‌تر نکند. فناوری TrueSteam ال‌جی نیز که در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی به کار می‌رود باکتری و میکروب را از لباس‌ها جدا می‌کند.

قابلیت عیب‌یابی هوشمند از طریق گوشی هوشمند شما را از مشکلات موجود باخبر می‌کند و با کمک برچسب NFC می‌توانید با یک ضربه گوشی هوشمند به دستگاه ال‌جی Styler برنامه‌های خاصی را دانلود و بارگذاری کنید؛ این دو قابلیت را در ماشین‌های لباسشویی ال‌جی نیز می‌توانید بیابید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید