۲۴ تیر ۱۴۰۰

انتخاب‌های سبزتر در زندگی روزمره با فناوری‌های پیشرفته ال‌جی

شناخت مسائل زیست محیطی در شش دهه گذشته، از زمان انتشار کتاب بهار خاموش (Silent Spring) راشل کارسون، مسیری طولانی را طی کرده است. امروز، کشورها، سازمان‌های بین‌المللی و حتی برندهای تجاری در تلاشند گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهند، گیاهان و حیوانات را از انقراض نجات دهند و تنوع زیستی سرزمین‌های ما را غنی کنند.

برای افراد متوسط و بدون بودجه میلیارد دلاری، صرف گرفتن یک کیسه خرید قابل استفاده مجدد به فروشگاه‌های مواد غذایی، خوردن غذاهای سازگار با محیط زیست یا ایجاد تصمیمات دوستدار محیط زیست برای خرید می‌تواند تفاوتی ایجاد کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) با هدف سلامت سیاره ما، سالهاست که به مشتریان در انتخاب هوشمندانه و سبزتر کمک می‌کند. ال‌جی با داشتن سابقه طولانی در زمینه نوآوری در لوازم خانگی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایش مسکونی، الگویی برای شرکت‌های الکترونیک مصرفی بوده است و با توسعه فناوری‌های پایدار در سطح جهانی که از مشاغل مراقبت می‌کنند و خانه‌ها را بدون داشتن اثرات زیاد زیست محیطی، تازه و راحت نگه می‌دارند، دنبال می‌شود.

قدرت طبیعی بخار

فناوری TrueSteam موجود در ماشین ظرفشویی، خشکشویی و دستگاه مراقبت از لباس Styler ال‌جی قدرت طبیعی بخار را برای از بین بردن آلودگی‌ها و مواد غذایی از بین می‌برد، لکه‌های پارچه‌ای را که می‌توانید ببینید پاک می‌کند و باکتری‌ها و بوهایی را که نمی‌توانید ببینید محو می‌نماید. بخار دمای بالا با جوشاندن آب در داخل دستگاه ایجاد می‌شود، این بدان معنی است که مواد شوینده مضر کمتری به سیستم فاضلاب ما راه می‌یابد.

مبرد نسل جدید

ال‌جی با استفاده از مبرد کم‌پتانسیل برای گرم شدن کره زمین (GWP) و ارائه راهکارهایی که تهدید کمتری برای محیط زیست دارند، مسئولیت زیست محیطی خود را به سطح بعدی می‌رساند. R32، مبرد نسل بعدی صنعت، 70 درصد GWP کمتری دارد، به 20 درصد گاز کمتری نسبت به R410A نیاز دارد و باعث می‌شود سیستم گرمایش و آب گرم، Therma V و سیستم تهویه مطبوع و Multi V S بیشتر سازگار با محیط زیست باشد.

علاوه بر این، ال‌جی با تغییر مبردها از R314A به R290 یکی از کم مصرف‌ترین مبردهای GWP موجود، یعنی سری خشک‌کن پمپ حرارتی اینورتر DUAL، خود را به روز کرد. خشک‌کن‌های ال‌جی به لطف استفاده پایدار از منابع و کاهش تغییرات آب و هوایی، از استانداردهای بالای TÜV Rheinland لازم برای صدور گواهینامه محصولات سبز برخوردار هستند.

ترمیم اکوسیستم ما به عهده همه است. دولت‌ها، مشاغل، جوامع و افراد در سراسر جهان نقشی اساسی دارند و هیچ زمان بهتری برای شروع ماموریت دوستدار محیط زیست ما نسبت به امروز وجود ندارد. وقت آن است که تغییرات کوچک و هوشمندانه‌تری را در زندگی روزمره ایجاد کنیم که به ایجاد آینده بهتر کمک کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید