۲۳ تیر ۱۴۰۰

راحتی آمازون الکسا برای تلویزیون‌های هوشمند غیر ال‌جی با پلت‎‌فرم LG webOS

الکسا از طریق کنترل از راه دور جادویی ال‌جی Magic Remote ویژگی‌های کاربر پسند و کنترل صوتی یکپارچه را ارائه می‌دهد.

برای اولین بار، آمازون الکسا به طیف گسترده‌ای از تلویزیون‌های غیر ال‌جی مجهز می‌شود که توسط webOS، پلت‌فرم اختصاصی تلویزیون ال‌جی الکترونیکس، طراحی شده‌اند. برندهای تلویزیونی مانند Advance ،Blaupunkt ،Eko ،JSW ،Manta ،Polaroid ،RCA ،Seiki و Skytech و همچنین تولیدکنندگان طراحی اصلیAyonz ، Dualshine،Konka ،Silicon Player ،Skyworth و Xianyou و غیره به زودی این قابلیت را به تلویزیون‌های سازگار خود با سیستم عامل webOS با Magic Remote ارائه می‌دهند تا حتی بیشتر مشتریان بتوانند از قابلیت تشخیص صدای هوشمند الکسا لذت ببرند.

فناوری‌های اختصاصی هوش مصنوعی ال‌جی ThinQ AI و تشخیص صدا به دارندگان تلویزیون webOS این امکان را می‌دهد تا برای انجام کارها یا کسب اطلاعات مورد نیاز خود به سادگی با Magic Remote پیشرفته صحبت کنند. کنترل جادویی LG Magic Remote با قابلیت اشاره و کلیک خود بسیار بصری است و به طور خودکار ستاپ باکس و سایر دستگاه‌های سازگار مانند ساندبار را شناسایی کرده و به آنها متصل می‌شود.

با فشار دادن طولانی مدت روی دکمه Amazon Prime Video و صحبت کردن با Magic Remote، سطح کاملاً جدیدی از راحتی فراهم می‌شود و صاحبان تلویزیون webOS را قادر می‌سازد تا میزان صدای تلویزیون را تنظیم کنند، کانال ها را تغییر دهند، موسیقی پخش کنند، اخبار را بخوانند، خانه هوشمند را کنترل کنند، جوک بگویند و خیلی چیزهای دیگر. به عنوان مثال، به سادگی جملاتی مانند Alexa, open YouTube یعنی “الکسا ، YouTube را باز کن” یا Alexa, suggest comedy movies به معنی “الکسا، فیلم‌های کمدی را پیشنهاد بده” را به کنترل از راه دور بگویید تا الکسا بلافاصله پاسخ دهد. این دستیار صوتی برای لذت بردن افراد گزینه‌های مشاهده را روی صفحه نمایش می‌دهد.

یونگ سونگ هیون، رئیس خدمات محتوای شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «افزودن آمازون الکسا به لیست طولانی ویژگی‌های webOS، تجربه کاربر را افزایش داده و ارزش اکوسیستم تلویزیون هوشمند در حال رشد ما را بیشتر می‌کند. گردآوری قابلیت‌های الکسا با سهولت استفاده از webOS به تلویزیون‌های شخص ثالث برای برندهای تلویزیونی، مشتریان و توسعه‌دهندگان یک معامله دو سر بُرد است.»

ویژگی داخلی الکسا از سه ماهه سوم در آمریکای شمالی و به دنبال آن مناطق دیگر از جمله اروپا و آسیا از طریق اینترنت فعال می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید