۲۰ دی ۱۳۹۷

آبشار OLED ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 همه را مات و مبهوت کرد!

این سازه OLED منحصربه‌فرد و خارق‌العاده با طراحی آبشارمانند و حیرت‌انگیز خود به بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 خوشامد گفت.

سازه خیره‌کننده و غوطه‌ورکننده‌ای از نمایشگرهای منعطف ال‌جی الکترونیکس بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES 2019 را شگفت‌زده کرد. نمایشگر آبشار OLED ال‌جی (LG OLED Fall) از ۲۶۰ صفحه‌نمایش تبلیغاتی و دیجیتال OLED در حالت‌های مقعر و محدب تشکیل شده است و تجربه شاهکاری از‌ تصاویر شگفت‌انگیز و طبیعی را برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه میسر می‌کند.

LG-OLED-Falls-07

سازه آبشار حیرت‌آور OLED ال‌جی در غرفه ال‌جی، در مجاورت ورودی اصلی مرکز همایش لاس‌وگاس، را ۷۶ نمایشگر OLED مقعر، ۷۲ نمایشگر OLED محدب و ۱۱۲ نمایشگر OLED مسطح در ابعاد ۵۵ اینچ شکل می‌دهد. آبشار OLED ال‌جی، که ردپای سنت دره مواج OLED Canyon در نمایشگاه CES 2018 و تونل OLED ال‌جی در CES 2017 را دنبال می‌کند، یکی از عجایب و دیدنی‌های نمایشگاه CES امسال به شمار می‌رود.

LG-OLED-Falls-04

بازدیدکنندگان از نمایشگاه CES با مشاهده آبشار OLED ال‌جی با ارتفاع ۶ متر و عرض ۲۰ متر، که تصاویری رویایی از انحنای بیابان، آبشار، اقیانوس و نور را به نمایش می‌گذارد، دهانشان از تعجب باز ماننده بود. تجربه ویدیوی باورنکردنی با فناوری صدای پیشرفته، غوطه‌ورکننده و بسیار باکیفیت بیشتر هم می‌شد؛ یعنی همان صدا و تصویر تلویزیون‌های ‌OLED ال‌جی که سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهند شد.

LG-OLED-Falls-02

فناوری ‌OLED ال‌جی بخش و طبقه‌بندی جدید و پیشرفته‌ای از نمایشگرها را ایجاد کرده است که با مشکی مطلق و رنگ‌های باورنکردنی، حتی از زوایای دید گسترده و عریض، بر خلاف نمایشگرهای LCD یا LED تصاویری حیرت‌انگیزی را خلق می‌کنند. فناوری OLED از پیکسل‌های خودنوردهی بهره می‌برد که می‌توانند به صورت مجزا از یکدیگر خاموش و روشن شوند تا کنترل دقیق روشنایی و کیفیت تصویر را در دست داشته باشند و نسبت کنتراست بی‌نهایتی را ارائه کنند که برای محتوای HDR بهینه شده است. از آنجا که OLED منبع نور جداگانه ندارد، این نمایشگرها بسیار سبک‌وزن و باریک هستند و برای لوله شدن انعطاف کافی را دارند.

آبشار OLED ال‌جی از ۸ تا ۱۱ ژانویه در غرفه ال‌جی واقع در نمایشگاه CES 2019 میزبان بازدیدکنندگان است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید