۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ال‌جی دیسپلی در رویداد SID Display Week 2024 جایزه قدردانی ویژه را دریافت کرد

ال‌جی دیسپلی (LG Display) شرکت پیش‌گام جهانی در زمینه فناوری‌های نمایشگر در جهان به‌تازگی اعلام کرده که جون یانگ یانگ رئیس آزمایشگاه Precedence Technology این شرکت انتخاب شده تا جایزه قدردانی ویژه را در رویداد SID Display Week 2024 دریافت کند، رویدادی که توسط انجمن نمایشگر اطلاعات (SID) برگزار شده است.

سازمان SID به‌عنوان معتبرترین سازمان نمایشگر جهان، سالانه یک فرایند قضاوت دقیق را برای شناسایی متخصصانی انجام می‌دهد که در نوآوری فناوری نمایش و توسعه صنعت مشارکت داشته‌اند. سازمان SID بیان کرده که «دکتر یانگ مسیر نمایشگرهای آینده را با توسعه فناوری‌های اصلی برای نمایشگرهای نسل بعدی ارائه کرده است.»

دکتر یانگ بیش از ۳۰ سال است که در صنعت نمایشگر کار می‌کند و به توسعه فناوری‌های جدید مانند نمایشگرهای OLEDoS، Stretchable، Flexible و Transparent و همچنین نمایشگرهای LCD با رزولوشن فوق‌العاده بالا و فناوری‌های پنل تلویزیون با اندازه بزرگ کمک کرده است. از او در سال ۲۰۱۸ توسط رئیس جمهور کره جنوبی به دلیل مشارکت در توسعه این فناوری‌های جدید تقدیر شده بود.

او همچنین طراحی OLEDoS را برای دستگاه‌های واقعیت توسعه یافته (XR) بهینه کرده و تحقیقاتی را درباره فناوری ساختار انباشته عناصر OLED با کارایی بالا انجام داده است. در انجام این کار نیز او توسعه OLEDoS با روشنایی فوق‌العاده بالا و وضوح بسیار بالا را برعهده داشته است.

علاوه بر این، آقای یانگ در توسعه فناوری نوآورانه‌ای در جهان در سال ۲۰۲۲ میلادی کمک کرد که یک صفحه نمایش ۱۲ اینچی را قادر می‌سازد تا ۱۴ اینچ کشیده شود و هم‌زمان وضوح بالا و RGB تمام رنگی خودش را حفظ کند.

او همچنین در زمینه‌های مختلف نمایشگر از کوچک تا بزرگ و بر اساس تخصصش در زمینه‌های دستگاه و فرایند، نقش بسیار مهمی در توسعه فناوری‌ها و محصولات جدید داشته است. این شامل سیلیکون آمورف (a-Si)، سیلیکون پلی کریستالی با دمای پایین (LTPS) و TFTهای نیمه هادی اکسیدی است.

مراسم اهدای جوایز SID Display Week 2024 در سن خوزه کالیفرنیا از ۱۳ ماه مه برگزار شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید