۰۶ فروردین ۱۴۰۲

همکاری ال‌جی با سازمان Swipe Out Hunger برای مبارزه با گرسنگی دانشجویان

تحقیقات نشان می‌دهد که از هر سه دانشجو در ایالات متحده آمریکا، یک نفر از ناامنی غذایی رنج می‌برد چراکه بسیاری از دانش‌آموزان چه در داخل و چه در خارج از دانشگاه برای تأمین منابع غذایی مورد نیاز خودشان در طول سال تحصیلی به غذاهای دانشگاه وابسته هستند.

شرکت ال‌جی آمریکا برای کمک به ارائه وعده‌های غذایی سالم به بیش از ۵۰۰۰۰۰ هزار دانشجو که با ناامنی غذایی و گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند، با سازمانی غیرانتفاعی و پیشرو در زمینه مقابله با گرسنگی دانشجویان در این کشور یعنی سازمان Swipe Out Hunger همکاری کرده است. این دو سازمان با همکاری یکدیگر به افزایش آگاهی درباره ناامنی غذایی دانشجویان کمک خواهند کرد و اطمینان حاصل می‌کنند که انبارهای مواد غذایی در دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده آمریکا دارای یخچال‌های مناسب برای نگهداری مواد غذایی سالم باشند.

به گفته جیمی هانسن، مدیر اجرایی سازمان Swipe Out Hunger یخچال‌های دانشگاه‌ها دسترسی به مواد غذایی مغذی را فراهم می‌کنند و همین نیز به دانشجویان کمک می‌کند تا روی دروس خود متمرکز بمانند و سبک زندگی فعالی داشته باشند. این یخچال‌ها دارای وعده‌های غذایی ساده، نوشیدنی‌ها و غذاهای اصلی هستند و دسترسی به پروتئین‌ها و محصولات تازه را نیز فراهم می‌کنند.

با این وجود، سازمان Swipe Out Hunger اظهار داشته که ۲۹ درصد از غرفه‌های غذایی و آبدارخانه‌های دانشگاه‌ها مجهز به یخچال فریزر نیستند و یک سوم از آن‌ها نیز کمبود بودجه را دلیلی برای نداشتن یخچال فریزر مناسب می‌دانند. برای رفع این مشکل نیز ال‌جی از طریق سازمان Swipe Out Hunger ۱۲۰ یخچال فریزر را به ۶۰ دانشگاه در سراسر ایالات متحده آمریکا داده است. علاوه بر تهیه یخچال فریزر برای انبارهای مواد غذایی دانشگاه‌ها، این یخچال‎‌های ال‌جی گواهی Energy Star دارند که به حفظ انرژی کمک می‌کنند و بنابراین، از اهداف صرفه‌جویی در انرژی و پایداری این دانشگاه‌ها نیز حمایت می‌کند.

ال‌جی همچنین این یخچال‌ها را با مواد غذایی سالم و مغذی برای دانشجویان پر کرده و همچنین کمک‌های بلاعوضی را برای ۴۰ کالج و دانشگاه دیگر برای ارتقاء یخچال‌های فعلی خودشان را فراهم آورده است. به طور کلی، این اتحاد به ۵۰۰۰۰۰ دانشجو در سراسر کشور آمریکا غذا خواهد رساند.

جیمز هانسن در ادامه صحبت‌های خودش اضافه کرده:

«همکاری ال‌جی با سازمان Swipe Out Hunger تغذیه و در دسترس بودن غذا را برای دانشجویانی که گرسنگی را امروزه یا در آینده تجربه می‌کنند، متحول خواهد کرد. دسترسی به گزینه‌های غذایی تازه و مغذی به دانشجویان و دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به اهداف آموزش بالای خود دست پیدا کنند.»

چارلین یو معاون ارشد امور دانشجویی در دانشکده حقوق ساوث‌وسترن به قدردانی از ال‌جی و سازمان Swipe Out Hunger پرداخته و اظهار داشته:

«این همکاری به ما امکان می‌دهد تا اقلام فاسدشدنی را به انبار مواد غذایی خود اضافه کنیم، چیزی که قبلا امکان‌پذیر نبود. به لطف سخاوت آن‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان ما که دچار ناامنی غذایی هستند، می‌توانند به جای نگرانی درباره وعده غذایی بعدی خود، روی مطالعه متمرکز شوند.»

با توجه به تقاضاهای زیاد انبارهای مواد غذایی در دانشگاه‌های سراسر آمریکا پس از همه‌گیری کرونا، ال‌جی از دیگران نیز دعوت می‌کند تا به مبارزه با ناامنی غذایی در پردیس‌های دانشگاهی آمریکا بپیوندند. در ماه مارس، بیلبورد الکترونیکی ال‌جی در میدان تایمز در شهر نیویورک، یک فراخوان برای حمایت از اقدامات خوب سازمان Swipe Out Hunger منتشر کرده بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید