۲۴ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی از صفحه نمایش قابل‌حمل جدید Standby Me Go رونمایی کرد

صفحه نمایش Standby Me Go (مدل 27LX5) یک صفحه نمایش سبک زندگی جدید است که فضایی را ایجاد می‌کند تا مشتریان بتوانند از تماشای تلویزیون به همراه یکدیگر با صفحه نمایشی خصوصی و بی‌سیم در محیط باز لذت ببرند. این صفحه نمایش علاوه بر اینکه در فضاهای داخلی مانند اتاق نشیمن و اتاق خواب قابل استفاده است بلکه قابلیت حمل آن سبب شده تا بتوان از آن در مناطق مختلفی همچون پارک‌ها و کمپ‌ها لذت برد. در حقیقت، ویژگی قابل حمل توسط پیشنهادهای مشتریان شکل گرفته که نشان‌دهنده توجه ال‌جی به نیاز مشتریان است.

این صفحه نمایش از یک طراحی یکپارچه بهره می‌برد و شامل صفحه نمایش، پایه و بلندگو است که شبیه به یک کیف مسافرتی طراحی شده‌اند. در بالای کیف نیز یک دسته قرار دارد تا حمل آن آسان باشد. لوازم جانبی مانند کنترل از راه دور و کابل‌های برق را نیز می‌توان در داخل این کیف قرار داد. باتری‌های داخلی این تلویزیون نیز تا سه ساعت استفاده بدون اتصال برق را فراهم می‌کنند.

علاوه بر این، این محصول ۱۱ مورد از آزمون دوام وزارت دفاع آمریکا (استاندارد نظامی) را با موفقیت پشت سر گذاشته که شامل دو آزمایش فشار، دو آزمایش حرارت بالا، دو آزمایش دمای پایین، آزمایش گردوغبار، آزمایش لرزش، آزمایش مه، آزمایش شوک و آزمایش ضربه و افتادن است. همین نیز نشان می‌دهد این محصول دوام و ماندگاری بالایی دارد.

صفحه نمایش تلویزیون قابل حمل Standby Me Go به‌سادگی باز و بسته کردن کیف روشن و خاموش می‌شود و هیچ نیازی به فرایند اضافی ندارد. صفحه نمایش ۲۷ اینچی به‌صورت لمسی کار می‌کند و تا ۹۰ درجه به بالا و ۹۰ درجه در جهت عقربه‌های ساعت قابلیت چرخش دارد و ارتفاع آن تا ۱۸ سانتیمتر قابل تنظیم است. بسته به محیط تماشا نیز مشتریان می‌توانند صفحه نمایش را به‌صورت عمودی یا افقی بچرخانند یا از آن به حالت رومیزی استفاده کنند.

ال‌جی الکترونیکس محتویات منحصربه‌فردی مانند بازی‌ها و پوسته‌های تم را نیز ارائه کرده تا مشتریان بتوانند در حالت رومیزی از این صفحه نمایش استفاده کنند و لذت ببرند. همچنین با استفاده از صفحه نمایش لمسی این نمایشگر می‌توان از انجام بازی‌های مختلفی مانند شطرنج یا پیدا کردن تصویر اشتباه لذت برد یا اینکه با اعمال پوسته اختصاصی صفحه گردان دیجیتال خود به موسیقی گوش داد.

اسپیکر ۲۰ واتی نصب شده روی این نمایشگر به‌صورت خودکار صدای بهینه را به توجه به حالت صفحه نمایش پخش می‌کند تا صدا با وضوح بیشتری شنیده شود. همچنین این محصول از دالبی ویژن (Dolby Vision) و دالبی اتمز (Dolby Atmos) نیز پشتیبانی می‌کند که آخرین فناوری صدای سه‌بعدی است و یک تجربه تماشای همه‌جانبه را به ارمغان می‌آورند.

این محصول همچنین دارای ویژگی‌های راحت و خوبی نیز است. این تلویزیون مجهز به پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS خودش است و از Airplay و انعکاس صفحه نیز پشتیبانی می‌کند تا شما بتوانید به‌راحتی صفحه نمایش را با دستگاه‌های آی‌اواس و اندروید به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، این تلویزیون از تشخیص صدا نیز پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در حین فعالیت‌های مختلفی در فضای باز همچون آشپزی و نظافت یا برپایی چادر به‌راحتی کانال را تغییر بدهید، صدا را تنظیم کنید یا به دنبال محتوای مناسب بگردید.

کیم سئون هیونگ مدیر بازاریابی محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«تلویزیون LG StandbyMe Go محصولی جدید و قابل حمل است که می‌توان آزادانه از آن در هر مکانی لذت برد و همین نیز تجربه جدیدی از تماشای محتواهای مختلف را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید