۰۹ خرداد ۱۳۹۵

صدایی شفاف و قدرتمند با بلندگوی همراه و کوچک H5 ال‌جی

این بلندگوی کوچک ۴۰ وات برای اتاق خواب یا آشپزخانه ایده‌آل است. می‌توانید از خود این بلندگو به تنهایی استفاده کنید و صدایی که اتاق را آکنده می‌کند داشته باشید یا دو تا از آنها را به هم متصل کنید تا یک سیستم استریو ایجاد کنید. این بلندگو هم مانند H7، از فایل‌های با کیفیت FLAC و WAV پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد که به دنیایی از موسیقی از طریق سرویس‌های پخش دسترسی پیدا کنید.

پخش اتوماتیک موسیقی

تنها کافیست با تلفن همراه مجهز به نرم افزار Music Flow به نزدیکی بلندگوها بروید تا بلافاصله پس از شناسایی دستگاه و ارتباط با آن شروع به پخش موسیقی می‌کند.

شبکه یکپارچه

تلفیق شبکه با فناوری وای-فای دوگانه Music Flow ال‌جی یک ارتباط مستحکم بدون افت کیفیت و از دست دادن داده و قطعی را تجربه کنید.

پخش موسیقی با کیفیت  HD

به آسانی هر منبع موسیقی را با این دستگاه پخش کنید؛ حتی موسیقی با کیفیت HD . این دستگاه قابلیت پخش فرمت‌های مختلف مانند  FLAC ،WAV، AIFF APPLE Lossless  را دارد .

m3

مد پخش در اتاق‌های مختلف

اگر بلندگوها در چندین اتاق متفاوت قرار داده شود، توانایی پخش چندین موسیقی متفاوت و یا یکسان را به صورت همزمان دارد.

مد پخش استریو چپ /راست

با اتصال به بلندگوی مشابه و استفاده از قابلیت هوشمند چند منظوره بلندگوهای ال‌جی از صدای استریو برای شنیدن آهنگ‌های مورد علاقه‌تان بهره ببرید.

m1

مد سینمای خانگی

به سادگی با افزودن بلندگوی ساندبار به شبکه و اتصال آن به شبکه بلندگوهای داخل اتاقتان به صورت بی‌سیم از صدای رسا در تمامی خانه بهره‌مند شوید.

جستجوی پیشرفته

جستجوی سریع و آسان آهنگ‌هایی که در وسایل هوشمندتان دارید مانند لپ‌تاب، تبلت و گوشی های هوشمند به راحتی در منوی این دستگاه گنجانده شده است.

m4

ایستگاه مود

این دستگاه با توجه به انتخاب‌های قبلی شما در ساعات مختلف روز تشخیص می‌دهد که آهنگ مورد علاقه شما در یک ساعت خاص از روز چیست و به پخش آن می‌پردازد.

سرویس پخش آهنگ

دسترسی به رادیو های آن لاین موسیقی همچون Spotify ،  Deezer،Napster  در این دستگاه فراهم است.

* با توجه به محدودیتهای قانونی هر کشور ممکن است این سرویس در دسترس نباشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید