۲۶ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی کِمیکال حسابرسی عملیاتی خودش در سال ۲۰۲۲ را منتشر شد

شرکت ال‌جی کمیکال که به اختصار به نام ال‌جی کِم شناخته می‎‌شود، حسابرسی عملیاتی خودش در سال ۲۰۲۲ میلادی را منتشر کرده است.

ال‌جی کِمیکال (LG Chem) اعلام کرده که این شرکت درآمد تلفیقی بیش از ۵۱ تریلیون وون کره جنوبی معادل با 40 میلیارد دلار آمریکا داشته و سود عملیاتی آن نیز نزدیک به 3 تریلیون وون معادل با 2.3 میلیارد دلار بوده است. درآمد سالیانه این شرکت نسبت به سال گذشته ۲۱ درصد افزایش داشته است و برای اولین بار است که این شرکت توانسته درآمد تلفیقی بیش از ۵۰ تریلیون وون کره جنوبی را بدست بیاورد.

علیرغم مشکلات و محیطهای تجاری دشوار داخلی و بین‌المللی در طول سال ۲۰۲۲ میلادی، شرکت ال‌جی کمیکال اعلام کرده که توانسته با توسعه بیشتر تجارت مواد باتری، یک سبد تجاری پایدار را برای خودش ایجاد کند. علاوه بر این، این شرکت آشکار کرده که همراه با رشد درآمد در کل شرکت، درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) ۶.۴ تریلیون وون را تولید کرده است.

درآمد شرکت ال‌جی کم در سال گذشته بدون احتساب شرکت راهکار انرژی ال‌جی (LG Energy Solution) به رقم ۳۰.۹ وون رسیده بود. این در حالی است که این شرکت هدف درآمد امسال خود را مقدار ۳۲.۲ تریلیون وون تعیین کرده که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش خواهد داشت.

انتظار می‌رود که ال‌جی کِم در چشم‌انداز تجاری خودش در آینده محیط تجاری چالش‌برانگیزی را ناشی از کُندی اقتصادی و نرخ‌های بهره بالا به دلیل تورم در پیش‌رو داشته باشد. با وجود این دشواری‌ها، شرکت ال‌جی کم اظهار داشته که همچنان زمینه‌سازی برای روند رشد در سطح شرکت و آماده‎‌سازی برای آینده را ادامه خواهد داد.

تلاش‌های این شرکت عمدتا مبتی بر کربن‌سازی کم محصولات موجود صنعت پتروشیمی، تقویت کسب و کارهای با ارزش افزوده بالا، تقویت کسب و کارهای پایدار جدید، افزایش مداوم درآمد بیش از ۵۰ درصد حمل و نقل مواد کاتدی و همچنین به حداکثر رساندن هم‌افزایی تجارت جهانی توسط Life Sciences از طریق اکتساب AVEO است.

لازم به ذکر است که شرکت ال‌جی کم در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۲ میلادی، درآمد تلفیقی نزدیک به ۱۴ تریلیون وون و سود عملیاتی ۱۹۱ میلیارد وون را ثبت کرده است و همگی از سوددهی خوب این شرکت در سال گذشته میلادی دارند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید