۲۵ بهمن ۱۴۰۱

شرکت LG Energy Solution رشد قابل‌توجهی در سال ۲۰۲۲ داشت

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی در گزارش سال ۲۰۲۲ میلادی خود آورده که به سود بی‌سابقه‌ای دست پیدا کرده و رشد قابل‌توجهی داشته است.

راهکارهای انرژی ال‎جی (LG Energy Solution) شرکتی از کره‌جنوبی است که وظیفه ساخت کارخانه باتری Windsor را در دست دارد، هفته گذشته رکورد سود خود در سال ۲۰۲۲ میلادی را گزارش کرده و از رشد در بازار آمریکای شمالی خبر داده است. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری میلادی این رشد تا بالای ۶۰ درصد نیز برسد.

شرکت راهکارهای انرژی ال‎‌جی سود عملیاتی 1,277,497,200 دلار کانادایی را برای سال ۲۰۲۲ میلادی گزارش کرده که نشان‌دهنده افزایش ۵۷.۹ درصدی آن نسبت به سال‌های قبل است. این شرکت همچنین در پایان سال ۲۰۲۲ میلادی حدود ۴۰۹ میلیون دلار پیش فروش داشته که بیشتر آن مربوط به بازار آمریکای شمالی است.

مدیر مالی شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی یعنی چنگ سیل لی در طی کنفرانسی اظهار داشته:

«درآمد سالانه بی‌سابقه شرکت ناشی از پاسخ فعالانه ما نسبت به افزایش تقاضا برای خودروهای برقی (EV) و همچنین سیستم‌های ذخیره انرژی شبکه برق (ESS) و افزایش تولید و حمل‌نقل این محصولات بوده است.»

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی همچنین اعلام کرده که با وجود کاهش پیش‌بینی شده رشد اقتصادی در اروپا و آسیا، درآمد این شرکت بین ۲۵ تا ۳۰ درصد در سال ۲۰۲۳ میلادی افزایش خواهد داشت. انتظار می‌رود که کاهش سرعت بازار در دیگر قاره‌ها با گسترش سریع بازار باتری در آمریکای شمالی جبران شود.

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی در سال ۲۰۲۲ میلادی بیش از ۶.۷ میلیارد دلار هزینه سرمایه‌ای داشته است و این در حالی است که قصد دارد هزینه‌های سرمایه‌‌ای خودش را در پاسخ به تقاضای روبه‌رشد تا بیش از ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته میلادی افزایش بدهد.

مدیر مالی شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی اظهار داشته که سود شرکت با بهبود رشد فروش، صرفه به مقیاس، بهبود بهره‌وری و قیمت‌گذاری بهتر برای تامین فلز افزایش پیدا خواهد کرد. این شرکت قبلا چندین معامله برای تضمین عرضه خود در آمریکای شمالی به ویژه در زمینه مواد معدنی حیاتی به امضا رسانده است.

انتظار می‌رود که شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی در سال ۲۰۲۳ میلادی در کارخانه‌های خود در تنسی و اوهایوی ایالات متحده آمریکا، تولید خودش را در آمریکای شمالی به ۵۵ گیگاوات افزایش بدهد. تاسیسات Windsor برای آزمایش‌های اولیه و همچنین تولید اولیه تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ میلادی عملیاتی نمی‌شوند و انتظار می‌رود که تولید کامل این کارخانه باتری از سال ۲۰۲۵ میلادی شروع شود.

قبلا اعلام شده بود که این کارخانه ۴۵ گیگاواتی بیش از ۵ میلیارد دلار ارزش دارد و می‌تواند ۲۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم در خودش مشغول به کار کند. این در حالی است که شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی پیش‌بینی می‌کند که در سال جاری میلادی تقاضای جهانی بازار باتری نسبت به سال قبل ۳۳ درصد افزایش داشته باشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید