۱۹ مهر ۱۴۰۰

برنامه تیک‌تاک در تلویزیون‌های هوشمند جدید ال‌جی

عرضه این برنامه کاربردی از مجموعه تلویزیون‌های سال 2020 و 2021 شروع می‌شود.

شرکت ال‌جی برنامه تیک‌تاک را برای تلویزیون‌های هوشمند 2020 و 2021 ال‌جی راه‌اندازی می‌کند. این برنامه بر روی مدل‌های اخیرتلویزیون‌های هوشمند مجهز به پلت‌فرم webOS 5.0 و webOS 6.0 با به روزرسانی سیستم عامل از 7 اکتبر شروع به کار کرده است اما همچنین در ماه‌های آینده به تلویزیونهای قدیمی 2019 نیز خواهد آمد.

چند روز پیش، تیک‌تاک اعلام کرد که ماهانه بیش از یک میلیارد نفر از این برنامه استفاده می‌کنند. شرکت Bytedance تیک‌تاک را در ماه مه 2017 راه‌اندازی کرد و صدها میلیون دلار برای ورود به بازارهای خارجی سرمایه گذاری نمود. این پلت فرم کوتاه ویدئویی به شدت در حال گسترش حضور خود در زمینه تلویزیون‌های هوشمند است. با توجه به اینکه در حال حاضر برای تلویزیون‌های سامسونگ، تلویزیون‌های Android و Fire TV در فرانسه، آلمان و انگلستان در دسترس است، افزودن تلویزیون‌های ال‌جی به این لیست مطمئناً تقویت‌کننده خواهد بود.

تیک‌تاک به بخشی پرشور از زندگی مردم در سراسر جهان تبدیل شده است زیرا سازندگان تیک‌تاک خلاق و معتبر هستند. جوامع جهانی ما به دلیل توانایی خود در دستیابی به میلیون‌ها نفر در طول نسل قابل توجه هستند؛ از موسیقی، غذا، زیبایی و مد، گرفته تا هنر، شغل و همه چیز در این بین. فرهنگ واقعاً با تیک‌تاک شروع شد.

پلت‌فرم webOS 6.0 امکان پشتیبانی از دستورات صوتی بیشتری را از طریق دستیارهای صوتی هوشمند Google Assistant و Amazon Alexa فراهم می‌آورد. به این طریق، کار با تلویزیون و همچنین جست‌وجو میان سرویس‌های پخش ویدیویی، محتوای اینترنتی و شبکه‌های تلویزیونی بسیار آسان‌تر از قبل خواهد بود.

یکی دیگر از قابلیت‌ها و امکانات جدید webOS 6.0 امکان اشتراک محتوا از تلفن‌های هوشمند به تلویزیون ال‌جی و بالعکس از طریق NFC است که ال‌جی آن را Magic Tap نامیده است. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های Magic Tap در برابر رقبا، این است که کاربر هنگام اشتراک و پخش محتوا از موبایل روی تلویزیون، همچنان امکان ادامه کار با دیگر اپلیکیشن‌ها و امکانات تلفن همراه هوشمند خود را خواهد داشت.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید