۱۰ تیر ۱۴۰۰

تماس ویدیویی از روی مبل با تلویزیون پورتال ال‌‌جی

تماس ویدئویی از روی کاناپه به لطف یک نسخه آپدیت میان‌افزاری که رابط کاربری در تلویزیون‌های ال‌جی را برای دسترسی به تلویزیون پرتال از طریق فیس‌بوک بهینه می‌کند، به دارندگان تلویزیون ال‌جی می‌رسد.

این سیستم عامل که در سراسر جهان در تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با webOS نسخه 6.0 عرضه می‌شود، هنگام برقراری ارتباط و استفاده از تلویزیون پورتال برای تماس نزدیک با خانواده، دوستان، حتی همکاران، راحتی بیشتری برای دارندگان تلویزیون‌های ال‌جی فراهم می‌کند.

کاربران تلویزیون ال‌جی از یکپارچه‌سازی روان Portal TV که شامل تنظیمات بسیار آسان و سازگاری کنترل از راه دور LG Magic است بهره‌مند خواهند شد. نصب اولیه بدون دردسر است و فقط به اتصال کابل HDMI به تلویزیون هوشمند ال‌جی نیاز دارید. دستگاه Portal TV بلافاصله شناسایی می‌شود، یک اعلان پاپ آپ روی صفحه نمایش می‌دهد و دسترسی سریع از صفحه اصلی webOS یا صفحه اصلی را فراهم می‌کند. قابلیت تماس تصویری را می‌توان مستقیماً با کنترل از راه دور جادویی ال‌جی کنترل کرد. کلیدهای چهار جهته آن به عنوان کلیدهای فرمان عمل می‌کنند و به کاربران اجازه می‌دهد کنترل آن را مانند کنترل از راه دور تلویزیون پورتال اختصاصی کنترل کنند.

پس از اتصال، کاربران می‌توانند با خانواده و دوستان خود از طریق مسنجر و واتس اپ تماس ویدیویی برقرار کنند. علاوه بر این، تلویزیون پورتال از اتاق‌های مسنجر و همچنین بزرگنمایی، محل کار و GoToMeeting پشتیبانی می‌کند؛ قابلیت‌هایی که برای کار در خانه مفید هستند. تلویزیون پورتال دارای Time Story نیز هست که در طول تماس‌های ویدیویی با انیمیشن‌ها، موسیقی و جلوه‌های AR داستان‌ها را زنده می‌کند.

دوربین هوشمند Portal به طور خودکار لنزها را بزرگ و بزرگ می‌کند تا کاربران بتوانند آزادانه صحبت و حرکت کنند. هنگامی که یک شرکت‌کننده جدید وارد قاب می‌شود، دوربین هوشمند به طور خودکار نما را گسترده می‌کند. صدای هوشمند در حالی که نویز پس زمینه را به حداقل می‌رساند ، صدای بلندگو را هنگام مکالمه ویدیویی افزایش می‌دهد.

پورتال با حفظ حریم خصوصی، ایمنی و امنیت با تنظیمات ساده و روشن ایجاد شده است. بنابراین، کاربران کنترل خود را حفظ می‌کنند. دارندگان تلویزیون ال‌جی در صورت عدم استفاده می‌توانند دوربین و میکروفون موجود در Portal را با سوئیچ کشویی غیرفعال کنند. چراغ قرمز جلوی تلویزیون Portal خاموش بودن میکروفون و دوربین را نشان می‌دهد. همچنین کاربران می‌توانند از پوشش دوربین موجود برای مسدود کردن دوربین Portal TV در هنگام استفاده کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید