۰۸ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی با برگزاری مسابقه LG Hacking Contest 2023 توانایی‌های سایبری خودش را افزایش می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال تلاش بیشتر برای تقویت توانایی‌های امنیت سایبری خودش است، موضوعی که در بسیاری از بخش‌های مختلف همچون هوش مصنوعی (AI)، فضای ابری، اینترنت اشیا (IoT) و حمل‌ونقل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ال‌جی الکترونیکس فینال مسابقه هک داخلی LG Hacking Contest 2023 را اخیراً در پارک علمی ال‌جی در ماگوک سئول برگزار کرده است. در این رویداد، در مجموعه ۸۴ کارمند از ۲۹ تیم حضور داشتند که دور مقدماتی را در ماه اوت پشت سر گذاشتند و اخیراً نیز در فینال مسابقات شرکت کردند و وارد رقابت شدیدی شدند.

این مسابقه هک داخلی که برای اولین بار در سال گذشته و تحت رهبری بخش CTO برگزار شده بود، با هدف پرورش توانایی‌های امنیت سایبری توسعه‌دهنده‌های نرم‌افزاری برگزار می‌شود. اخیراً و با افزایش اهمیت امنیت سایبری در صنایع مختلف، اندازه این رقابت افزایش داشته است. امسال نه‌تنها ال‌جی الکترونیکس بلکه مدیران و کارکنان زیرمجموعه‌هایی همچون LG Magna e-Powertrain، LG CNS و LG U+ نیز در این مسابقه شرکت کردند و اندازه این مسابقه را نسب به سال گذشته بیشتر کردند. توسعه‌دهندگان نرم‌افزار الکترونیکی که در ال‌جی الکترونیکس ویتنام کار می‌کنند، امسال و همچنین سال گذشته به‌صورت آنلاین شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در برنامه‌ای شرکت کردند که از صبح تا عصر و در سه بخش Embedded Track، Web Track و Integrated Track برگزار می‌شد. آن‌ها همچنین در برنامه‌های دیگری نیز شرکت کردند که شامل Weakness Finding است که در آن باید به دنبال کشف آسیب‌پذیری‌های امنیتی در هدفی مشخص باشند. Finding Weaknesses نیز شامل تبدیل شدن به هکر و حمله به آسیب‌پذیری‌های امنیتی است. این روشی برای شناسایی آسیب‌پذیری‌های امنیتی در سیستم، حمله به آن‌ها برای به دست گرفتن آن و سپس پیدا کردن پاسخ برای رفع مشکلات موجود در سیستم است.

ال‌جی الکترونیکس انتظار دارد که این رقابت به فعالیت‌هایی برای تجزیه‌وتحلیل آسیب‌پذیری‌های امنیتی در محصولات و خدمات داخلی شرکت تبدیل شود و قابلیت‌های امنیت سایبری توسعه‌دهندگان را افزایش بدهد و در نهایت منجر به افزایش رقابت امنیتی در حوزه تجارت شود.

ال‌جی الکترونیکس تلاش می‌کند نه‌تنها قابلیت‌های امنیت سایبری توسعه‌دهندگان داخلی خودش را تقویت کند بلکه استعدادهای برجسته را جذب کند. در اوایل ماه جاری میلادی، دانشجویان کالج و فارغ‌التحصیلان رشته امنیت سایبری به پارک علمی ال‌جی دعوت شدند تا در برنامه استخدام HiLG شرکت کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید