۰۷ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی راهکارهای نوآورانه‌ای برای زندگی بهتر در نمایشگاه CES 2024 ارائه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) از مشتریان سراسر جهان دعوت می‌کند تا در کنفرانس مطبوعاتی LG World Premiere شرکت کنند و از غرفه ال‌جی در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس در ماه ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی دیدن کنند. این کنفرانس مطبوعاتی که تحت عنوان Reinvent your future برگزار می‌شود، قرار است در تاریخ ۸ ژانویه در مرکز کنوانسیون Mandalay Bay شروع شود.

مدیر عامل ال‌جی یعنی آقای چو در همان ابتدا به روی صحنه خواهد آمد و حوزه‌های کلیدی‌ای را اعلام خواهد کرد که این شرکت در سال ۲۰۲۴ و پس از آن روی آن‌ها تمرکز خواهد کرد. موضوعات اصلی شامل تبدیل ال‌جی به یک شرکت راهکارهای زندگی هوشمند است، مسئله‌ای که در ماه ژوئیه سال جاری میلادی به‌عنوان چشم‌انداز آینده ۲۰۳۰ (Future Vision 2030) معرفی شده بود. در این کنفرانس همچنین به این موضوع پرداخته می‌شود که چطور از هوش مصنوعی برای گسترش و بهبود فضای زندگی و تجربه کاربری استفاده خواهد شد. LG World Premiere قرار است جزئیات بیشتری از معنای واقعی چشم‌انداز و وعده‌های آن برای مصرف‌کنندگان را فاش کند.

محصولات پیشرفته‌ای که در کنفرانس مطبوعاتی رونمایی می‌شوند نیز در غرفه ال‌جی در رویداد CES 2024 در معرض نمایش قرار خواهند گرفت. علاوه بر نمایشگرهای چشمگیر، تأسیسات فناوری خیره‌کننده و نمایشگاه‌های تعاملی سرگرم‌کننده، بازدیدکنندگان می‌توانند در این نمایشگاه کاوش کنند و بیشتر بیاموزند که چطور این نوآوری‌ها باعث بهبود زندگی در بخش‌های مختلفی همچون خانه، تجارت و حمل‌ونقل می‌شوند.

LG World Premiere به‌صورت زنده در وب‌سایت ال‌جی و کانال LG Global YouTube پخش می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید