۳۱ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی از قهوه‌ساز کپسولی DUOBO رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) از اولین دستگاه قهوه‌ساز کپسولی خودش با نام DUOBO توسط LG Labs رونمایی کرد. LG Labs پلتفرم بازاریابی جدید ال‌جی به شمار می‌رود که برای ارائه تجربیات آزمایشی و محصولات نوآورانه و خدمات به مشتریان ایجاد شده است. قهوه‌ساز DUOBO با ویژگی‌ها و فناوری‌های خودش که راحتی فوق‌العاده و طعمی لذیذ را به ارمغان می‌آورد، فرآیند دم کردن قهوه را متحول می‌کند.

سیستم استخراج کپسولی دوگانه این قهوه‌ساز امکان ترکیب لایه‌ای دو شات را ایجاد می‌کند و این امکان را برای مصرف‌کننده‌ها فراهم می‌آورد که ترکیبات متمایز خودشان را ایجاد کرده و از آن‌ها لذت ببرند. کنترل ساده این محصول نیز توسط اپلیکیشن DUOBO ارائه می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا دما و فشار را دقیقاً مطابق با ترجیحات شخصی خودشان تنظیم کنند. این محصول تازه LG Labs با کپسول‌های قهوه از برندهای مختلف سازگار است و طیف گسترده‌ای از قدرت، برشته شدن و طعم را به کاربران ارائه می‌دهد تا بتوانند قهوه مورد نظر خودشان را ترکیب و درست کنند.

LG Labs با افتخار قهوه‌ساز DUOBO را ارائه می‌کند، محصولی واقعاً استثنایی که نوآوری را با طراحی جذاب ترکیب کرده است. ظاهر شیک و ظریف قهوه‌ساز DUOBO با الهام از شگفتی‌های اکتشاف فضا، شبیه به یک کاوشگر فضایی است و دیدگاه ما نسبت به کشف طعم‌های جدید و جذاب از جمله مفهوم «طعم فضا» را در بر می‌گیرد. از سوی دیگر، این قهوه‌ساز، از DUOBO در تاریخ ۲۰ ژوئیه عرضه شده که هم زمان با اولین فرود آپولو ۱۱ روی ماه در سال ۱۹۶۹ بوده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته DUOBO صفحه نمایش یکپارچه فول اچ‌دی IPS آن است که در فضایی واقع شده‌اند که فنجان‌های قهوه در طی فرایند استخراج قرار می‌گیرند. این نمایشگر لذتی اضافی را به استفاده از این محصول اضافه می‎کند و به کاربران امکان دسترسی به انواع محتواهای جذاب مانند انیمیشن‌های انحصاری این قهوه‌ساز و اطلاعات مربوط به قهوه را فراهم می‌آورد. این یک تجربه عالی و همه‌جانبه از ساخت قهوه است که هم لذت‌بخش و هم آموزنده است.

LG Labs برای نشان دادن ویژگی‌های برجسته قهوه‌ساز DUOBO با شش باریستای برتر جهانی از جمله برندگان قبلی مسابقات قهرمانی باریستای ایالات متحده آمریکا همکاری کرده است. در رویدادی که در کافه The Lost Draft در منطقه شیک سوهو نیویورک برگزار شده بود، تماشاگران شاهد باریستاهای ماهر بودند که به‌سهولت از این قهوه‌ساز استفاده می‌کردند و ترکیب‌‎های لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورند و سپس در مورد مزایای منحصربه‌فرد سیستم کپسولی دوگانه آن صحبت می‌کردند.

لی هیانگ یون مدیر بخش نوآوری تجربه مشتری در شرکت ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«قهوه‌ساز DUOBO یک محصول نوآورانه است که کل تجربه قهوه از هنر ساخت و طعم دادن به فنجان تا برقراری ارتباطی معنادار با مشتریان عزیزمان را از نو بازتعریف کرده است. ما با تعهد تزلزل‌ناپذیر خود نسبت به برتر بودن محصولات، تلاش خواهیم کرد که راهکارهای سفارشی بی‎نظیری را ارائه بدهیم که به طور خاص نیازهای منحصربه‎فرد مشتریان را پاسخ بدهند و تجربه درست کردن قهوه‌ای شخصی و لذت‌بخش را برای مشتریان بسیار دلنشین کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید