۲۵ خرداد ۱۴۰۲

نمایش تنوع و کیفیت نمایشگرهای ال‌جی در نمایشگاه InfoComm 2023

ال‌جی الکترونیکس (LG) نمایشگرهای دیجیتالی خودش را در نمایشگاه حرفه‌ای سمعی و بصری InfoComm 2023 به نمایش در آورده، نمایشگاهی که از تاریخ 14 تا 16 ژوئن در اورلاندوی فلوریدای آمریکا برگزار می‌شود. غرفه ۱۰۴۰۰ فوت مربعی ال‌جی دارای مجموعه وسیعی از نمایشگرهای دیجیتالی نوآورانه است که در بخش‌های مجزا به نمایش گذاشته شده‌اند و برای استفاده و کاربردهای طیف وسیعی از صنایع و برای محیط‌های مختلف مناسب هستند. جدیدترین محصولات ال‌جی با بهبود کارایی، بهره‌وری بهتر و تجربه کاربری راحت‌تر، راهکارهای خلاقانه و کارآمدی را برای دنیای امروزی ارائه می‌دهند.

در میان تمام نمایشگرهای ال‌جی به نمایش گذاشته شده در اینفوکام ۲۰۲۳، نمایشگرهای پیشرفته MAGNIT برای کاربردهای تجاری و خانگی بسیار تماشایی و جذاب به نظر می‌رسند. محصولات LG MAGNIT که شامل مدل‌های جدید معرفی شده با آپشن تأمین برق از راه دور هستند، طیف گسترده‌ای از گام‌های پیکسل (از ۰.۶۸ تا ۱.۵۶ میلیمتر) و انعطاف‌پذیری بالا برای پاسخگویی به نیازهای مختلف را ارائه می‌دهند. این تلویزیون‌های غول‌پیکر با در نظر گرفتن ایمنی کاربر و محیط نصب طراحی شده‌اند و آزمایش‌های متعددی در رابطه با گسترش سطح، ثبات رنگ در زاویه دید وسیع و سازگاری الکترومغناطیسی را گذرانده‌اند.

بخش هنر دیجیتال

بخش هنر دیجیتال (Digital Art) در غرفه ال‌جی در نمایشگاه اینفوکام ۲۰۲۳، روی نمایشگر ۲۷۲ اینچی LG MAGNIT 8K Micro LED متمرکز شده است که توجه بازدیدکننده‌ها را به خودش جلب می‌کند. این نمایشگر ال‌جی با نمایش انواع ویدئوهای 8K از زیبایی‌های طبیعت، واقعاً برجسته و درخشان به نظر می‌رسد و نشان می‌دهد که وسیله‌ای فوق‌العاده برای ارائه محتوا و پیام است و برای استفاده در فضاهای عمومی و لابی شرکت‌ها و هتل‌ها کارایی دارد. در قسمت پشتی دیوار هنر رسانه (Media Art) این بخش نیز صفحه نمایش ۱۶۳ اینچی LG LED All-in-One قرار گرفته که محتوای هنری خیره‌کننده‌ای را با توجه به مقیاس صفحه و رنگ فوق‌العاده خودش به نمایش در می‌آورد.

در اینجا بازدیدکنندگان همچنین با منظره دیدنی دیگری روبه‌رو خواهند شد چراکه نمایشگر LG MAGNIT 8K Micro LED با دیوار رسانه Transparent OLED Signage (شامل ۲۶ نمایشگر ۵۵ اینچی) هماهنگ شده تا یک تجربه هنر رسانه فوق‌العاده و همه‌جانبه را ایجاد کنند. این نمایش منحصربه‌فرد، تطبیق‌پذیری و برنامه‌های خلاقانه بالقوه ارائه شده توسط فناوری‌های پیشرفته ال‌جی را نشان می‌دهد.

بخش تولید مجازی

شرکت ال‌جی در بخش تولید مجازی (Virtual Production) غرفه خودش نمایشگرهای پیشرفته‌اش (همچون LG MAGNIT و LG UltraFin Display OLED Pro) را برای پخش‌کننده‌ها، استودیوهای تولید و سازندگان محتوای دیجیتال به نمایش در می‌آورد، نمایشگرهایی که امکان فیلم‌برداری لایو اکشن را در یک پس‌زمینه مجازی واقعی فراهم می‌آورند. بازدیدکنندگان از این بخش می‌توانند یاد بگیرند که استودیوهای تولید مجازی چگونه کار می‌کنند و چگونه از این نمایشگرها در فیلم‌ها و سریال‌ها و دیگر رسانه‌ها استفاده می‌شود.

بخش شرکتی

در غرفه ال‌جی در نمایشگاه اینفوکام ۲۰۲۳ و در بخش شرکتی (Corporate) آن، تلویزیون ۱۶۳ اینچی LG MAGNIT با منبع تغذیه از راه دور به چشم می‌خورد. بازدیدکنندگان از این بخش خودشان خواهند دید که چطور گام پیکسلی و رنگ‌های پر از جزئیات نمایشگر مبتنی بر میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی توانسته وضوح تصویر عالی‌ای ارائه کند. این بخش همچنین میزبان نمایشگر LED All-in-one است که برای پلتفرم‌های کنفرانس ویدئویی صفحه عریض و همچنین راهکارهای دیگر بهینه شده است.

بخش آموزشی

بازدیدکنندگان در حضور خود در بخش آموزشی (Education) تخته هوشمند LG CreateBoard (سری TR3DK) را شاهد خواهند بود که با رزولوشن UHD (۳۸۴۰×۲۱۶۰) و صفحه نمایش لمسی ۴۰ نقطه‌ای خودش، راه را برای تجربه‌های تعاملی و مشارکتی در کلاس درس هموار می‌کند. جدیدترین راهکارهای آموزش دیجیتال ال‌جی همراه با ویژگی LG CreateBoard Lab هستند تا بتوان محتوا را ایجاد کرد و نوشت. ویژگی LG CreateBoard Share نیز این فرصت را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‎‌دهد تا بتوانند محتوا یا صفحه نمایش را به‌صورت وایرلس به اشتراک بگذارند.

بخش خرده‌فروشی

محصول برجسته در بخش خرده‌فروشی (Retail) غرفه ال‌جی نیز مجسمه دیجیتالی سفارشی شده‌ای شامل هشت محصول ۵۵ اینچی Transparent OLED Signage ال‌جی است. علاوه بر این مجسمه که شبیه به یک منشور غول‌پیکر است، مدل ۳۰ اینچی نمایشگر Transparent OLED Signage نیز دیده می‌شود که توجهات را به خودش جلب کرده است. این بخش از غرفه ال‌جی همچنین شامل یک نمایشگر LED دو طرفه و پنجره‌ای است. نصب تلویزیون ال‌ای‌دی ۸۷ اینچی پنجره‌ای ال‌جی توانسته کارایی فضا را بیشتر کند و ارتباط با مشتریان را فراهم بیاورد.

بخش غذا و نوشیدنی

بخش غذا و نوشیدنی (Food and Beverage) نمایشگرهای دیجیتالی مختلفی دارد که شامل نمایشگر ۳۷ اینچی Stretch می‎‌شود و برای بخش انتخاب غذا در رستوران‎‌ها مناسب است. مدل‌های ضد آب ۲۲ و ۵۵ اینچی آن نیز برای دیگر کاربردها و برای فضای باز بهینه‌سازی شده‌اند. مکمل‌های این نمایشگرها نیز نرم‌افزارهایی همچون SuperSign AD و SuperSign QSR هستند. نرم‌افزار SuperSign AD توزیع محتوای تبلیغاتی هدف‌مند را برای اساس داده‌های انتخاب شده امکان‌پذیر می‌کند و می‌تواند گزارش‌هایی از مدیریت تبلیغات مؤثر را ارائه کند. نرم‌افزار SuperSign QSR نیز راهکار تخصصی مدیریت سفارش ال‌جی برای رستوران‌های خدمات سریع است که گرفتن سفارش، انتقال سفارش به نمایشگرهای داخل آشپزخانه و همچنین ایجاد لیست انتظار را مدیریت می‌کند.

بخش محصولات نرم‌افزاری

در بخش محصولات نرم‌افزاری (Software Solutions) بازدیدکنندگان می‌توانند طیف متنوعی از راهکارهای نوآورانه پلتفرم ابری ال‌جی را شاهد باشند که شامل راهکار مدیریت محتوای SuperSign Cloud و Pro:Centric Cloud و همچنین سیستم مدیریت از راه دور LG ConnectedCare می‎‌شود. نمایش‌هایی که در این بخش از نمایشگاه وجود دارد، نشان می‌دهد که چطور نرم‌افزارهای پیشرفته می‌توانند به کسب و کارها در مدیریت راحت نمایشگرهای دیجیتال ال‌جی خود کمک کنند.

بخش زندگی بهتر برای همه

فناوری‌های شرکت ال‌جی با در نظر گرفتن مشتریان و همچنین ملاحظات محیط زیستی طراحی و توسعه داده شده‌اند و این موارد را می‌توان در بخش زندگی بهتر برای همه (Better Life for All) مشاهده کرد. بازدیدکنندگان در اینجا می‌توانند درباره گواهینامه‌های LG CreateBoard بیشتر بدانند و ببینند که LG Kiosk از طریق قرار دادن صفحه کلید لمسی، دسترسی را افزایش داده است. این شرکت که اهمیت پایداری را درک می‌کند، طیف وسیعی از فناوری‌هایی را به نمایش درآورده که کاهش مصرف پلاستیک و مصرف برق را در اولویت قرار داده‌اند.

پیک کی مون رئیس واحد تجاری نمایش اطلاعات در شرکت راهکارهای تجاری ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«برای اینکه بتوانیم قدرت، تنوع و نوآوری آخرین تلویزیون‌ها و نمایشگرهای دیجیتال خود را نشان دهیم، تصمیم گرفتیم تا بزرگترین غرفه ممکن را در نمایشگاه اینفوکام ۲۰۲۳ ایجاد کنیم. ما نگاهی دست اول را به بازدیدکنندگان نسبت به نحوه استفاده از راهکارهای نمایش دیجیتال خود را در محیط‌های واقعی از اتاق‌های هیئت‌مدیره، فروشگاه‌های خرده‌فروشی و رستوران‌ها گرفته تا مؤسسات آموزشی، استودیوهای تولید مجازی و غیره را ارائه می‌کنیم. ما همچنان به ارائه محصولات تلویزیون و نمایشگر نوآورانه برای کمک به ایجاد یک زندگی بهتر برای همه ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید