۲۸ مرداد ۱۳۹۴

بلندگوهای بی‌سیم جدید ال‌جی در IFA 2015

بلندگوهای بی‌سیم Music Flow P5 و SoundPop 360 ترکیبی از صدای قدرتمند با قابلیت حمل آسان و طراحی شیک

سئول، 19 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس مجموعه بی‌سیم محصولات صوتی خود را با دو بلندگوی بلوتوث جدید در نمایشگاه IFA 2015 برلین توسعه می‌دهد. بلندگوهای Music Flow P5 و SoundPop 360 هر دو برای مشتریانی ساخته شده‌اند که می‌خواهند بلندگویی با قابلیت حمل آسان و در عین حال با کیفیت صدایی بالا داشته باشند.

ال‌جی Music Flow P5 یک بلندگو با حمل فوق‌العاده آسان است که صدایی قدرتمند را در خود گنجانده. P5 به عنوان عضوی در سری Music Flow هوشمند ال‌جی از قابلیت پخش خودکار موسیقی (Auto Music Play) ال‌جی پشتیبانی می‌کند. با استفاده از این قابلیت، وقتی در میدان منبع صدا قرار می‌گیرید موسیقی به صورت خودکار پخش می‌شود. باتری قابل شارژ این محصول 15 ساعت پخش متوالی را امکان‌پذیر می‌کند که بیش از یک روز کامل استفاده تنها با یک بار شارژ کردن است. P5 و همتای قبلی خود، P7، نمایانگر تعهد ال‌جی برای توسعه مجموعه محصولات بی‌سیم و ارائه پیشرفته‌ترین محصولات با طراحی رضایت‌بخش و تنوع در عملکرد است.

ال‌جی SoundPop 360 را برای جذب شنوندگان فعال امروزی و حمل فوق‌العاده آسان طراحی کرده است. طراحی عجیب این بلندگو از یک لیوان قهوه الهام گرفته تا با سبک زندگی و معمولی شنوندگان سازگاری داشته باشد. ال‌جی SoundPop 360 یک دستگاه بی‌نظیر است که با هر دکوری تناسب دارد و یکپارچه بودن خود را با مبلمان و لوازم کاربر ادغام می‌کند.

کیفیت صدای قوی و بدنه کوچک در SoundPop 360 نتیجه همکاری نزدیک بین شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی و شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی است. این بلندگوی استوانه‌ای میدان 360 درجه‌ای دارد. بنابراین، صرف نظر از مکانی که شنونده هست، موسیقی عالی به گوش می‌رسد. این یک محصول ایده‌آل برای تجمع زیاد افراد است و میهمانی می‌تواند با 20 ساعت عمر باتری تا شب ادامه پیدا کند. با ال‌جی SoundPop 360، شما می‌توانید موسیقی را به هر موقعیتی و در هر زمانی اضافه کنید.

هر دو دستگاه جدید امکانات پیشرفته‌ای دارند که تنها در محصولات پیشرفته و بی‌سیم ال‌جی یافت می‌شود. با قابلیت Multi Point، این بلندگوها می‌توانند همزمان به چندین دستگاه بلوتوث متصل شوند و دو کاربر بتوانند همزمان این دستگاه‌ها را کنترل کنند و موسیقی را به اشتراک گذارند. بر عکس، حالت Dual Play به شنوندگان امکان می‌دهد تا دو بلندگوی بلوتوث ال‌جی را به یک دستگاه موبایل متصل کنند و گزینه‌های سفارشی بیشتری برای حالت استریو داشته باشند. علاوه بر این، قابلیت TV Sound Sync به هر بلندگو امکان اتصال به تلویزیون‌های سازگار با بلوتوث را می‌دهد تا کاربران بتوانند تجربه مشاهده خصوصی را داشته باشند یا یک سینمای خانگی شخصی داشته باشند.

مین بیونگ-هون، معاون ارشد بخش صوتی و تصویری شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ال‌جی دیگر فقط بر اینترنت اشیا متمرکز نیست بلکه ال‌جی با جامع‌ترین اکوسیستم صوتی طلیعه‌دار عصر اینترنت اشیا است. تاکنون، ما فناوری باکیفیت‌ترین صدا و پیشرفته‌ترین سیستم شبکه‌بندی را برای اتصال مجموعه کامل محصولات صوتی خود ارائه کردیم. فناوری‌های جدید و مبتکرانه مانند بلندگوهای Music Flow متصل به وای-فای در حال تغییر نحوه تجربه موسیقی در عصر دیجیتال هستند.»

مجموعه بلندگوهای بلوتوث ال‌جی و نسخه ویژه Music Flow P5، از 4 تا 9 سپتامبر، در نمایشگاه IFA 2015 در غرفه ال‌جی، واقع در سالن 18، به نمایش درخواهند آمد. افزون بر این، قابلیت‌های مجموعه جدید بی‌سیم ال‌جی در شبکه Music Flow و بدون روتر به نمایش درخواهد آمد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید