۰۳ مرداد ۱۳۹۴

لذت موسیقی با صدایی غنی‌تر، عمیق‌تر و واضح‌تر

در مجموعه بلندگوهای بی‌سیم سری MusicFlow ال‌جی، بلندگوی P7  نیز گنجانده شده است.

این بلندگو برای کسانی که مشتاقند در فضای بیرون نیز به موسیقی با صدایی بلند و واضح گوش دهند  و از اتصال بی‌‌سیم، شفافیت و کیفیت صدا هم بهره‌مند شوند طراحی شده است. به دلیل وجود ظاهر جمع‌وجور این محصول قابل حمل که از رنگ‌های سفید، مشکی و نقره‌ای برخوردار است، شما می‌توانید هر جا و هر زمان به موسیقی متصل بمانید.

تجربه کیفیت شگفت‌انگیز صدا با Auto Sound Engine

ال‌جی MusicFlow مجهز به موتور Auto Sound Engine و دو رادیاتور passive است که صدایی واضح را در هر سطح شنیداری فراهم می‌کند.

امکانات نامحدود با اتصال بلوتوث

این بلندگو به دسترسی چندنقطه‌ای مجهز است که به دستگاه امکان می‌دهد تا همزمان به 3 دستگاه بلوتوث متصل باشد و بدون هیچ اختلالی بین آنها تغییر وضعیت دهد. کاربران اکنون می‌توانند این بلندگوی بلوتوث را به تلویزیون ال‌جی متصل کنند تا از صدایی غنی بهره‌مند شوند یا بتوانند صدای استریوی قدرتمندتری را با اتصال دو دستگاه P7 به یک تلویزیون یا گوشی هوشمند (Dual Play) منتشر کنند. حالت استریوی چپ/راست (L/R Stereo) برای لذت بردن از موسیقی با دو بلندگو نیز میسر است.

موسیقی را با خود همه جا ببرید

باتری لیتیوم‌یون قابل شارژ تا 9 ساعت دوام دارد. این بلندگو از میکرو یواس‌بی برخوردار است که حتی در زمان شارژ نیز امکان اجرای این دستگاه و پخش موسیقی وجود دارد.

خودتان را با بلندگوهای معمولی محدود نکنید و از افتادن، درهم پیچ خوردن و آشفتگی نجات دهید. با سری Music Flow ال‌جی خانه خود را از صدایی همیشگی پر کنید و سرگرمی را به زندگی خود ببخشید؛ هر جا که ماجرا شما را می‌برد با آن همراه شوید

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید