۲۵ مرداد ۱۳۹۴

لذت موسیقی بدون سیم با ال‌جی MUSICflow H4

H4 ال‌جی؛ یکی از دستاوردهای بی‌نظیر بشر برای پخش موسیقی بی‌سیم و یکپارچه بین چندین اتاق و حتی بیرون از منزل

وقتی موسیقی بدون سیم را می‌شنوید دیگر هرگز نمی‌توانید به عقب برگردید؛ چه گوشی دادن به رادیو در صبح هنگام باشد یا لذت موسیقی و سرگرمی گروهی با دوستان در آخر هفته.

بلندگوی همراه MUSICflow H4 ال‌جی از قابلیت بی‌سیم برای چندین اتاق برخوردار است و بلندگوهای دوقلوی 20 واتی دارد که از پس فایل‌های موسیقی های-فای برمی‌آید. باتری این بلندگو می‌تواند 6 ساعت موسیقی پخش کند.

این بلندگو به امکانات دیگری نیز تجهیز شده است: با استفاده از بی‌سیم تعبیه‌شده ددر این محصول، بلندگو می‌تواند با گوشی هوشمند و تبلت ارتباط برقرار کند و به شما امکان دهد تا موسیقی را به صورت بی‌سیم با استفاده از برنامه کاربردی MUSICflow Player یا فناوری Google Cast پخش کنید. اما می‌تواند بخشی از وب هوشمند دستگاه‌های موسیقی متصل به اینترنت نیز باشد.

 

اگر چند دستگاه MUSICflow بی‌سیم در منزل دارید، می‌توانید آنها را به هم مرتبط کنید و موسیقی خود را در سر تا سر خانه جاری کنید. چیزی که در آشپزخانه در حال پخش است می‌تواند با اتاق نشیمن به خوبی سینک شود. دیگر اینکه شما می‌توانید یک جفت دستگاه H4 را در یک اتاق قرار داده و صدای استریوی واقعی را بدون سیم پخش کنید.

با افزودن یک ساندبار MUSICflow شما می‌توانید بلندگوها را به یک سیستم فراگیر بی‌سیم مبدل کنید یا می‌توانید چند دستگاه MUSICflow را در خانه داشته باشید که هر کدام از آنها آهنگ‌های متفاوتی را پخش می‌کنند. با این بلندگوها محدود به هیچ مکانی نیستید. باتری لیتیوم‌یون به شما 6 ساعت پخش موسیقی بی‌سیم یا بلوتوث را می‌دهد.

دستگاه MUSICflow H4 ال‌جی قادر است از سرویس‌های پخش موسیقی نظیر Spotify، Napster، TuneIn و Deezer تنها از طریق برنامه کاربردی MUSICflow Player پشتیبانی کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید