۱۴ اسفند ۱۳۹۷

ال‌جی PH2 ال‌جی؛ همراه شادی‌بخش شما در گردش‌های نوروزی

اول از همه بلندگوی همراه PH2 ال‌جی را در چمدان بگذارید، بعد زیپش را بکشید!

نعطیلات نوروز وقت تفریح و گردش است؛ سپری کردن زمان در دل طبیعت هم نشاط‌بخش است و هم نیروبخش. اما این گردش‌های دوستانه در روزهای تعطیل یک چاشنی انرژی‌بخش هم می‌خواهد! حدس بزنید در هوای دل‌انگیز بهاری، هر جای ایران که باشید چه چیزی بیشتر از همه چیز می‌چسبد و لذت گردش‌ها را چند برابر می‌کند؟

موسیقی! چند قطعه آهنگ خوب، مخصوصا از آنهایی که خاطره‌سازند و خودتان از اول تا آخر آن را حفظ هستید، می‌تواند روز شما را بسازد و روح سبز زندگی سرتاسر وجود شما را در برگیرد.

پیشنهاد ما به شما بلندگوهای همراه ال‌جی مخصوصا مدل PH2 است. این بلندگو با صدای فراگیرش به‌گونه‌ای طراحی شده که صدا را همه جا پخش می‌کند. صدای یکسان را از اطراف اسپیکر، بدون تغییری در صدا، بشنوید و از موسیقی لذت ببرید.

02_Built-for-outdoor-Desk

مخصوص جشن در فضای باز

اسپیکری مخصوص فضای باز با مقاومت فوق‌العاده در برابر آب و هوای گوناگون، به همراه باتری با ماندگاری بالا و بند تسمه‌ای امنیتی. اسپیکر LG XBOOM Go PH2، یک سیستم صوتی با کیفیت که می‌توانید با خود به هر کجا می‌خواهید ببرید.

03_Long-battery-life-Desk

باتری با ماندگاری بالا

با باتری ایتیوم یون قابل شارژ، می‌توانید 6 ساعت از پخش موسیقی لذت ببرید.

04_Strap-it-up-Desk

دارای بند تسمه‌ای

با قابلیت بسته شدن آسان، اسپیکر را به هرجا که می‌خواهید محکم ببندید.

05_Splash-Proof-Desk2

مقاوم در برابر آب

قابلیت مقاومت در برابر آب به این معنی است که می‌توانید حتی در کنار آب هم آسوده خاطر باشید و از پاشیده شدن قطرات آب به اسپیکر نگران نشوید.

06_Illuminating-Strip-Des

نوار نورپردازی

این اسپیکر دارای نوار با حالت‌های مختلف نورپردازی برای ایجاد محیط دلچسب برای میهمانان و جلب توجه است. چراغ داخلی نیز، زمان شارژ را به شما هشدار می‌دهد.

07_Share-y-connection-Des

اشتراک‌گذاری اتصال

2 دستگاه مجهز به بلوتوث را به‌طور همزمان به اسپیکر وصل کنید تا هم خود شما و هم دوستتان بتوانید موسیقی را انتخاب یا عوض کنید. وقتی همه در تصمیم‌گیری سهیم باشند لذت دو چندان می‌شود.

08_Take-your-anywhere-desk

در همه جا مکالمه تلفنی داشته باشید

هنگام دریافت تماس موسیقی متوقف می‌شود. همچنین می‌توانید با استفاده از میکروفون داخلی این اسپیکر یک کنفرانس تلفنی برگزار کنید. زمان پایان مکالمه، موسیقی دوباره از جای قبلی پخش می‌شود.

09_Connects-to-other-desk

قابلیت اتصال به سایر دستگاه‌ها

این اسپیکر فقط به دستگاه‌های مجهز به بلوتوث وصل نمی‌شود، بلکه آن را می‌توان به پخش‌کننده‌های MP3 یا CD نیز وصل کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید