۲۶ اسفند ۱۳۹۶

وب سایت آی تی رسان: بررسی اولیه ال‌جی K8 مدل ۲۰۱۸؛ پایین‌رده‌‌ای با کیفیت!

تلفن همراه پایین‌رده ‌جدید ال‌جی K8 مدل ۲۰۱۸ توانسته پس از معرفی، توجه نسبتا زیادی را به خود جلب کند و به همین دلیل نیز وب سایت آی تی رسان قصد دارد نگاهی کوتاه به شرایط این تلفن همراه بیندازد تا ببیند محصول جدید ال‌جی چه چیزهایی را به همراه خواهد داشت.

در وب سایت آی تی رسان خواهید خواند:

«در بازار تلفن‌های همراه هوشمند امروزی، گوشی‌های هوشمند از نظر اندازه به‌سوی فبلت‌ها گرایش دارند و کمتر می‌توان محصولی را با نمایشگر کوچک‌تر از ۵.۵ اینچ در بازار پیدا کرد. ال‌جی K8 مدل ۲۰۱۸ با یک نمایشگر ۵ اینچی به بازار عرضه می‌شود و همین امر نیز می‌تواند آن را به یک گزینه ایده‌آل برای کسانی که دنبال یک همراه کوچک هستند، بدل سازد.»

«حافظه داخلی ال‌جی K8 مدل ۲۰۱۸ به میزان ۱۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است که برای محصولی در این رده سخت‌افزاری، رقمی معقول و مناسب به‌حساب می‌آید. همچنین می‌توانید با استفاده از کارت‌های حافظه میکرو اس دی، ۳۲ گیگابایت دیگر نیز به حافظه دستگاه خودتان اضافه کنید که ظاهرا برای این کار، یک درگاه اختصاصی در نظر گرفته شده است و دیگر نیازی نیست که یکی از درگاه‌های سیم‌کارت خود را برای استفاده از حافظه بیشتر قربانی کنید.»

ItResan-Feb-10-2

«سنسور اصلی به کار گرفته شده بر روی ال‌جی K8 مدل ۲۰۱۸، ۸ مگاپیکسلی است و با قابلیت‌های اولیه و واجبی مانند زوم خودکار و فلش ال‌ای‌دی عرضه می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده قرار است تا تصویربرداری به‌صورت پانوراما نیز به کمک این دوربین ممکن باشد و دیگر ویژگی‌های موجود بر روی آن را نیز باید ژئوتگینگ، شناسایی چهره و زوم با لمس صفحه دانست. علاوه بر موارد یاد شده، فیلم‌برداری با کیفیت فول اچ‌دی ۱۰۸۰P هم برای این دستگاه ممکن خواهد بود.»

«اینکه یک تلفن همراه هوشمند رده پایین مانند ال‌جی K8 مدل ۲۰۱۸ نیز به فناوری ارتباط با شبکه‌های LTE مجهز شده است، نشان می‌دهد که به عرضه شبکه‌های ۵G خیلی نزدیک شده‌ایم. وجود این امکان ارتباطی بر روی ال‌جی K8 مدل ۲۰۱۸ می‌تواند موجب شود که کاربری آن به‌مراتب بهبود پیدا کند. از سوی دیگر شبکه‌های ارتباطی استانداردی مانند وای‌فای، بلوتوث و سامانه موقعیت‌یاب جهانی نیز بر روی این محصول وجود دارند تا در این زمینه هیچ کمبودی حس نکنید.»

لطفا ادامه بررسی K8 2018 ال‌جی را در وب سایت آی تی رسان بخوانید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید