۱۹ فروردین ۱۴۰۲

ال‌جی درآمدهای اولیه سه ماه اول سال ۲۰۲۳ خودش را اعلام کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی نتایج درآمدهای اولیه خودش در سه ماه اول سال 2023 میلادی را اعلام کرده است.

ال‌جی گزارش کرده که در سه ماهه اول سال 2023 میلادی درآمد 20.4 تریلیون وون کره جنوبی (KRW) را بدست آورده که دومین درآمد سه ماهه برتر به شمار می‌رود و سود عملیاتی ۱.۵ تریلیون وون را حاصل می‌کند که سومین سود عملیاتی سه ماهه برتر محسوب می‌شود. با وجود تأثیرات شرایط چالش‌برانگیز اقتصاد جهانی، این رکورد فروش نشان‌دهنده پیشرفت بنیادی این شرکت در مدیریت موثر ساختار کسب و کار و روش عملیاتی است.

مهم‌تر از همه، با توجه به تأثیر مثبت درآمد حق امتیاز نسبت به سود عملیاتی سه ماهه اول سال گذشته، افزایش قابل‌توجه سودآوری در سال جاری بسیار حائز اهمیت است. در زمینه ساختار تجاری نیز تجارت قطعات خودرو این شرکت به سرعت در حال رشد است و بخش B2B آن نیز به طور مداوم در حال گسترش است. حوزه‌های تجاری غیر سخت‌افزاری مانند پلتفرم‌های نرم‌افزاری، محتوا، خدمات و راهکارها و همچنین فروشگاه آنلاین برند (OBS) نیز به رشد قابل‌توجهی دست پیدا کردند.

با توجه به سوابق قابل توجه این شرکت، ال‌جی همچنین محصولات کارآمد از لحاظ انرژی از جمله پمپ‌های حرارتی و سیستم ذخیره‌سازی انرژی (ESS) را عرضه می‌کند که نیازهای مشتریان را برآورده می‌سازد. این شرکت همچنین در پاسخ به روندهای دائما در حال تغییر بازار و همچنین به حداکثر رساندن ارزش مشتری، خط تولید انبوه خودش را تقویت می‌کند.

این ارقام سود تلفیقی آزمایشی بر اساس K-IFRS را ارائه کردند تا نتایج اولیه را به سرمایه‌گذاران و قبل از اعلام نتایج نهایی سود ال‌جی الکترونیکس از جمله سود خالص آن اعلام کنند. جزئیات مربوط به هر بخش نیز به صورت رسمی در اواخر ماه جاری میلادی اعلام خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید