۱۷ فروردین ۱۴۰۲

همه رسانه‌ها تلویزیون پیشگام LG OLED Evo را ستودند

ده سال نوآوری‌های ال‌جی در تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی به تلویزیون LG OLED Evo ختم شد، تلویزیونی که در سال ۲۰۲۳ میلادی در بازار جهانی عرضه شد و از رسانه‌های برجسته این زمینه نیز نقدها و نظرات بسیار مثبت و خوبی دریافت کرد.

رسانه آمریکایی Slash Gear شرکت ال‌جی الکترونیکس را به عنوان شرکتی برجسته و برتر انتخاب کرده و درباره آن اظهار داشته که «برای مصرف‌کنندگانی که به دنبال بهترین تلویزیون هستند، هیچ چیز بهتر از محصولات ال‌جی الکترونیکس نیست. در سال ۲۰۱۳ اولین تلویزیون اوال‌ای‌دی جهان ارائه و چالش جسورانه‌ای از سوی ال‌جی پذیرفته شد. حالا تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی ۶۰ درصد از بازار جهانی تلویزیون‌های OLED را به خود اختصاص داده‌اند.»

رسانه بریتانیایی TechRadar نیز تلویزیون LG OLED Evo (مدل: G3) را بسیار ستوده و از آن به عنوان تلویزیون بسیار رده بالا و برجسته یاد کرده است. این رسانه تاکید کرده: «این تلویزیون درخشندگی عالی و عملکرد تقریبا عالی HDR دارد ولی روشنایی غیر طبیعی ندارد بلکه قدرت نمایش و تجلی آن پیچیده‌تر شده است.»

رسانه بریتانیایی دیگری به نام TechAdvisor نیز به ستایش تلویزیون LG OLED Evo پرداخته و اظهار داشته: «تلویزیون LG OLED Evo کیفیت تصویر تلویزیون‌های او‌ال‌ای‌دی را به سطح بالاتری ارتقاء داده و به پادشاه جدید در بازار بسیار رقابتی تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی تبدیل شده است.» این رسانه همچنین به webOS 23 آن اشاره کرده و اظهار داشته که با ارتقاء طراحی و رابط مجلل این تلویزیون که به طور کامل به دیوار می‌چسبد، قابلیت استفاده از آن را بهبود بخشیده است.

رسانه Computer Bild بالاترین امتیاز را در ارزیابی عملکرد تلویزیون LG OLED Evo به آن داده و با ستایش آن اظهار داشته که «این بهترین تلویزیونی است که نسبت به مدل‌های قبلی و همچنین محصولات رقیب برتری دارد.» این رسانه همچنین webOS 23 را یک مزیت دانسته و گفته که شما می‌توانید با کنترل از راه دور به راحتی به اپلیکیشن‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

رسانه بریتانیایی What Hi-Fi نیز به تلویزیون LG OLED Evo امتیاز کامل ۵ از ۵ را داده و با ستایش این محصول گفته «این تلویزیون ارتقاء خیره‌کننده‌ای نسبت به محصول قبلی داشته، آن هم در حالی که محصول قبلی نیز بسیار درخشان و برجسته بود. فناوری آرایه میکرو لنزهای این تلویزیون نیز آن را به یک ستاره درخشان تبدیل کرده است.»

تلویزیون LG OLED Evo سال ۲۰۲۳ میلادی با استفاده از فناوری Brightness Booster Max تا ۷۰ درصدتر روشن‌تر از تلویزیون‌های او‌ال‌ای‌دی معمولی است، فناوری‌ای که بر اساس ۱۰ سال دانش تکمیل شده و انعکاس نور و صفحه را در مقایسه با محصولات هم رده خودش کاهش داده است.

تلویزیون LG OLED EVO به پردازنده نسل ششم آلفا ۹ مجهز است که تنها موتور کیفیت تصویر/صدا با هوش مصنوعی موجود در بازار تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی به شمار می‌رود. ویژگی Upscaling نیز ارتقاء پیدا کرده و Dynamic Tone mapping Pro نیز هر صحنه را به مناطقی تقسیم می‌کند تا افکت‌ها و روشنایی HDR (محدود پویای بالا) را تنظیم کند.

فناوری صدای هوش مصنوعی یک منبع صوتی دو کاناله را به یک کانال مجازی 9.1.2 تبدیل می‌کند و صدای غنی‌تری را به عمل می‌آورد. علاوه بر این، عملکرد WOW Orchestra برای اولین بار روی این تلویزیون نصب شده که صدای سه بعدی سفارشی شده‌ای را با ساوندبارهای ال‌جی پیاده‌سازی می‌کند.

جونگ جائه چول رئیس مرکز تحقیقات HE ال‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«ما بر اساس پیشگام بودن در زمینه فناوری تلویزیون‌های OLED در طی ده سال گذشته و انبوه دانش خود به ارائه تجربیات بی‌سابقه به مشتریان ممتاز خود در سراسر جهان ادامه می‌دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید