۲۵ مهر ۱۳۹۴

تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی… به زودی پشت ویترین

تلویزیون‌های Super UHD ال‌جی، که در برخی بازارهای جهانی Prime UHD خوانده می‌شوند، با مدل‌های UF8500 و UF9500 به زودی وارد بازار ایران می‌شوند و در فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسند.

ال‌جی  UF8500

 ال‌جی UF8500یک تلویزیون Super UHD شیک با قیمتی مناسب است. این مدل مجموعه‌ای از امکانات شاهکار را در خود گنجانده است. فناوری ULTRA Luminance به صورت مداوم روشن‌ترین و تاریک‌ترین قسمت‌های محتوای نمایش داده شده را تحلیل می‌کند تا روشنایی و وضوح را بهتر می‌کند.

این تلویزیون تصاویر 4K استثنایی را با 2160×3840 پیکسل در پنل IPS 4K خلق می‌کند و تجربه مشاهده 4K بی‌نظیری را با رنگ‌های طبیعی، واضح و زاویه دید وسیع فراهم می‌نماید. علاوه بر این، از آنجا که پنل‌های IPS بسیار مستحکم و در برابر ضربه مقاوم هستند، در زمان وارد کردن تلنگر یا ضربه، بینندگان کمتر با اعوجاج تصویر روبه‌رو می‌شوند.

علاوه بر کیفیت تصویر خیره‌کننده، این تلویزیون مجهز به قابلیت 4K Upscaler  ال‌جی یا ارتقا کیفیت تصویر به4K  است. با استفاده از این قابلیت، محتوای SD، HD و Full HD به صورت خودکار به کیفیتی نزدیک Ultra HD ارتقا می‌یابد.

UF85

ایده Ultra Slim ال‌جی و طراحی شیک و ظریف CINEMA SCREEN نیز برای این تلویزیون در نظر گرفته شده است. این ویژگی‌ها لبه باریکی را برای این تلویزیون میسر می‌کند که تجربه مشاهده را بهبود می‌بخشد و با هر دکوراسیون داخلی مطابقت دارد.

با همکاری هارمان/کاردون، که سازنده صدای مرغوب است، سیستم بلندگوی ULTRA Surround در این تلویزیون تعبیه شده است تا بلندگوی جلو را به صورت کامل در معرض نمایش گذارد.

پلت‌فرم webOS 2.0 نسخه بهبودیافته از پلت‌فرم اختصاصی ال‌جی برای تلویزیون هوشمند است که آن هم در این تلویزیون گنجانده شده است. این نسخه به‌روز شده و جدید ساده‌تر و ملموس‌تر است و کاربران می‌توانند از پیمایش ساده‌تر وسریع‌تر در این سیستم لذت ببرند.

ال‌جی UF9500

تلویزیون جدید و فوق پیشرفته Ultra HD ال‌جی مدل UF9500 از همه امکانات برجسته و عالی این شرکت بهره می‌گیرد تا تصاویر 4K استثنایی با 2160×3840 پیکسل روی پنل IPS تولید کند.

تلویزیون ال‌جی مدل UF9500 از فناوری‌های ColorPrime  و نمایشگر IPS 4K برخوردار است. توصیف رنگ بهبود یافته و زوایای دید وسعت یافته‌اند. به همین علت، این تلویزیون می‌تواند استاندارد جدیدی در ترجمه تصاویر 4K ایجاد کند.

فناوری ColorPrime از طیف کامل رنگ برای ترجمه مجموعه وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌ها استفاده می‌کند تا عمق و واقع‌گرایی بیشتر و بهتری ایجاد کرده و در نهایت دقت رنگ نهایی بهبود پیدا کند. فناوری ULTRA Luminance به طور مداوم روشن‌ترین و تاریک‌ترین قسمت‌های محتوای پخش‌شده را آنالیز می‌کند تا روشنایی و وضوح را بهبود دهد.

علاوه بر این، نمایش IPS 4K نسبت کنتراست خارق‌العاده‌ای دارد و سیاهی عمیق‌تری را برای زنده‌تر کردن تصاویر ایجاد می‌کند.

uf9500

همچنین، موتور Prime Mastering Engine تنظیمات تلویزیون را بهینه می‌کند تا کیفیت تصویر را تا سطح مرغوبی بهبود ببخشد. افزون بر کیفیت تصویر خیره‌کننده، این تلویزیون از الگوریتم پیچیده  4K Upscaler (ارتقای کیفیت تصویر) بهره‌مند است تا محتوا با فرمت SD، HD و Full HD را به کیفیتی نزدیک به Ultra HD ارتقا دهد

طراحی ULTRA Slim در تلویزیون UF9500 از بدنه‌ای باریک برخوردار است که در باریک‌ترین نقطه 8.5 میلی‌متر ضخامت دارد. طراحی CINEMA SCREEN و پایه شنودگاه زیبا مکملی برای زیبایی باشکوه و طراحی باریک است. همین طراحی غوطه‌ور شدن بیشتر شما را در تصویر ممکن می‌کند.

 سیستم صدا با همکاری سازنده پیشرفته صدا، شرکت هارمان/کاردون، طراحی شده و شامل 4.2 کانال است. بلندگوهای فراگیر ULTRA Surround با 60 وات صدایی عمیق و غنی ایجاد می‌کند

سیستم‌عامل تلویزیون هوشمند webOS که در انحصار ال‌جی است نیز در این تلویزیون وجود دارد. با به‌روز شدن این سیستم‌عامل به نسخه webOS 2.0 تجربه کاربری ساده‌تر و ملموس‌تری نسبت به قبل ارائه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید