۰۵ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی راهکارهای نوآورانه بدون آلایندگی را در نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب‌وهوا به نمایش گذاشت

ال‌جی الکترونیکس (LG) در نمایشگاه جهانی صنعت آب‌وهوا (WCE 2023) شرکت کرده که در BEXCO در شهر بوسان در ماه گذشته میلادی برگزار شده بود و محصولات و راهکارهای نوآورانه خودش با ویژگی کربن خنثی را به نمایش در آورد.

نمایشگاه صنعت آب‌وهوا مکانی برای نمایش جدیدترین فناوری‌ها و سیاست‎‌ها در صنعت جهانی آب‌وهوا برای پاسخ به بحران آب‌وهوایی است. امسال این نمایشگاه با موضوع «غلبه بر بحران اقلیمی، راهی به سوی رفاه پایدار» برگزار شده بود.

در این نمایشگاه، ال‌جی الکترونیکس غرفه‌ای به مساحت ۴۵۰ متر مربع را به همراه شرکت هلدینگ خود یعنی LG Corp و همچنین شرکت‌های وابسته همچون شرکت LG Chem و LG Energy Solutions دایر کرده بود.

ال‌جی الکترونیکس فضای غرفه خودش را با مضمون Net Zero House تزیین کرده بود که به معنای بدون آلایندگی و کربن خنثی است و شامل ارائه زندگی پایدار با کاهش انتشار گاز کربن و مصرف انرژی از طریق فناوری افزایش بهره‌وری انرژی، ساخت لوازم خانگی با استفاده از مواد بازیافتی و نظارت بر انرژی از طریق LG ThinQ است.

ال‌جی الکترونیکس تعدادی از لوازم خانگی پر بازده با راندمان مصرف انرژی درجه یک خودش را در اینجا به نمایش گذاشته که شامل لباسشویی Tromm Washer Dryer Wash Tower، تهویه مطبوع یا کولر گازی Whisen Tower Air Conditioner، تصفیه‌کننده هوا Puricare 360° Air Purifier Plus و یخچال فریزر Dios Object Collection Mood Up Refrigerator است.

در میان این لوازم خانگی، ماشین‌های لباسشویی به‌عنوان لوازم خانگی UP عرضه شده‌اند و این به معنای آن است که می‌توان از طریق ارتقاهایی از اپلیکیشن LG ThinQ آن‌ها را با دوره‌های جدید شستشو همچون دوره مراقبت از میکروپلاستیک (Microplastic Care Course) آپدیت کرد، دوره‌ای که می‌تواند انتشار میکروپلاستیک را تا ۷۰ درصد در مقایسه با دوره استاندارد کاهش بدهد. دوره مراقبت از میکروپلاستیک همچنین با استفاده از ۶ حرکت منحصربه‌فرد شستشو در ماشین لباسشویی، باعث حفظ اثر شستشو و در عین حال، کاهش میکروپلاستیک‌های ناشی از اصطکاک با پارچه در طول فرایند شستشو می‌شود.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان می‌توانند تصفیه‌کننده هوای رومیزی Puricare Aerofaniture را مشاهده کنند، محصولی که با استفاده از پلاستیک بازیافتی ساخته شده و می‌تواند به اقتصاد چرخشی کمک کند؛ راهکار مراقبت از کفش برجسته Styler Shoe Case/Shoe Care و همچنین راهکار مراقبت از گیاه Tweun Mini نیز در اینجا قابل مشاهده هستند.

ال‌جی الکترونیکس همچنین پمپ حرارتی خودش را به نمایش در آورده که تهویه مطبوع و آب گرم را با استفاده از گرمای هوا فراهم می‌آورد، سیستمی ممتاز در تهویه هوا که به‌خوبی هوای داخل را مدیریت می‌کند. سیستم تهویه مطبوع تجاری Multi Vi نیز یکی دیگر از محصولات به نمایش در آمده در این نمایشگاه بود، محصولی که با موتور هوش مصنوعی از کارایی بالایی برخوردار است و راندمان بسیار بالایی نیز دارد.

بویلرهای سیستم پمپ حرارتی از انرژی حرارتی به دست آمده از هوای بیرون به جای سوخت‌های فسیلی به‌عنوان منبع انرژی استفاده می‌کنند که در نتیجه در مقایسه با دیگ‌های گازی یا برقی موجود، انتشار گاز کربن را کمتر می‌کنند و راندمان انرژی را بالاتر می‌برند.

سیستم تهویه ممتاز ال‌جی مجهز به مبدل حرارتی با راندمان بالا است که با بازیابی ۶۰ درصد و ۷۴ درصد از انرژی سرمایشی و گرمایشی، در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و در عین حال، هوای داخل را به‌خوبی تهویه می‌کند.

سیستم تهویه مطبوع تجاری Multi-Vi از فناوری هوش مصنوعی برای ارائه یک تجربه متفاوت برای مشتری استفاده می‌کنند که شامل تنظیم شدت گرمایش و سرمایش با توجه به شرایط محیطی است و در عین حال، خود را مطابق با مصرف انرژی مورد نظر تنظیم می‌کند و مصرف برق را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این موارد، نمایشگرهای ال‌جی الکترونیکس ویدیویی تبلیغاتی از 2030 Busan World Expo به نمایش گذاشتند. این در حالی است که در این میان، ویدیوهایی از کارخانه‌های هوشمند این شرکت در شهرهای مختلف به نمایش گذاشته شده، کارخانه‌هایی که توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) به‌عنوان کارخانه‌های فانوس دریایی انتخاب شدند.

ریو جائه چئول مدیر بخش تجاری لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس اظهار داشته:

«ما به معرفی محصولات و راهکارهایی ادامه خواهیم داد که می‌توانند تأثیرات زیست محیطی را در طول کل مسیر تولید تا دفع محصولات کاهش بدهند و از این طریق، به شکل‌گیری آینده‌ای بهتر کمک خواهیم کرد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید