۰۳ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی جوایز Energy Winner of the Year را دریافت کرد

ال‌جی الکترونیکس به‌خاطر داشتن فناوری درجه یک انرژی در داخل لوازم خانگی و همچنین قطعات الکترونیکی خودش مورد تحسین قرار گرفته و جوایز Energy Winner of the Year را به دست آورده است.

در بیست و ششمین مراسم Energy Winner of the Year شرکت ال‌جی الکترونیکس توانست 9 جایزه اصلی را دریافت کند. این مراسم توسط انجمن مصرف‌کننده‌ها و با حمایت وزارت تجارت، صنعت و انرژی، وزارت محیط زیست و آژانس انرژی کره برگزار شده است.

جایزه Energy Winner of the Year به دو بخش تقسیم می‌شود: جایزه Energy Winner به تکنولوژی یا محصولی داده می‌شود که کارایی انرژی بالا و اثرات صرفه‌جویی انرژی عالی دارد و جایزه Carbon Neutral Winner نیز به محصولات با انتشار کربن کمتر یا فعالیت‌هایی برای خنثی‌سازی تولید کربن داده می‌شود.

ال‌جی الکترونیکس به‌خاطر فناوری پیشرفته‌اش که بهره‌وری انرژی و محیط زیست را در نظر می‌گیرد، هر دوی این جایزه‌ها را به دست آورده است. نمایشگر خودرویی ال‌جی الکترونیکس نیز جایزه کربن خنثی و جایزه وزیر تجارت، صنعت و انرژی را به دست آورد و مفتخر به دریافت بالاترین نشان نیز بود. صفحه نمایش خودرو بخش کلیدی سیستم اطلاعات سرگرمی خودرو است که از جمله محصولات شاخص ال‌جی الکترونیکس محسوب می‌شود.

این محصول یک نمایشگر منحنی زیبا ۲ در ۱ است و با استفاده از فناوری شکل‌دهی شیشه سرد که طرح‌های منحنی را در دمای اتاق تحقق می‌بخشد، حدود ۲۵ درصد از انتشار گاز کربن در طول آن در مقایسه با استفاده از فناوری ترموفرم معمولی کاهش داشته است.

استراتژی کربن خنثی 2030 ال‌جی الکترونیکس که تأثیرات محیطی در فرایند برنامه‌ریزی محصول مانند تحقیق و توسعه، تولید، استفاده و دفع را در نظر می‌گیرد، توانست جایزه Carbon Neutral Winner را به دست بیاورد. ال‌جی الکترونیکس مدتی پیش هدف کربن خنثی را اعلام کرده بود و به دنبال آن است تا انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا سال ۲۰۳۰ به صفر برساند. شرکت ال‌جی الکترونیکس همچنین در حال اجرای استراتژی‌هایی برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای از طریق کاهش انتشار چنین گازهایی توسط شرکت‌های شریک، توسعه محصولات با راندمان بالا و استفاده از حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.

یخچال فریزر LG Dios Objet Collection (مدل: M874AAA0M1) نیز توانست در این مراسم جایزه بزرگ انرژی (Energy Grand Prize) را دریافت کند چراکه راندمان انرژی خودش را ۲۳ درصد در مقایسه با حداقل استاندارد محصولات قبلی بهبود بخشیده است. این یخچال فریزر با بهبود راندمان چرخه مصرف به کاهش مصرف انرژی کمک کرده و عملکرد تبرید و انجماد را با فناوری «کنترل خودکار دمای ۲۴ ساعته» و عملکرد «خنک کردن درب پلاس» متمایز کرده است.

مانیتور گیمینگ LG UltraGear OLED (مدل: 45GR95QE) نیز توانسته جایزه فناوری انرژی (Energy Technology Award) را از آن خودش کند. این محصول با استفاده از فناوری‎‌های کم مصرف مانند پنل، مدار و بهبود الگوریتم، مصرف برق در واحد را تا حدود ۲۱ درصد نسبت به مانیتور ال‌سی‌دی ۴۰ اینچی ال‌جی بهبود بخشیده است.

سیستم تهویه مطبوع Multi V i (مدل: RPUW242X9E) نیز مجهز به یک موتور هوش مصنوعی با کارایی بالا است و توانست جایزه فناوری انرژی را کسب کند. این محصول عملکردهای متمایز هوش مصنوعی همچون مراقبت هوشمند (AI Smart Care) را ارائه می‌کند که عادات و محیط استفاده مشتری را یاد می‌گیرد و شدت گرمایش و سرمایش را با توجه به شرایط تنظیم می‌کند و باعث می‌شود تا محیط راحت باشد و هزینه برق نیز کاهش داشته باشد.

علاوه بر این، یخچال فریزر دو در Dios Object Collection (مدل: S834MC35E) که مجهز به اینورتر هوشمند است، توانست جایزه ذخیره انرژی (Energy Saving Award) را به دست بیاورد. تهویه مطبوع برجی Whisen Object Collection (مدل: FQ18SDNBE2)، رطوبت‌گیر Whisen Object Collection (مدل: DQ163PECA) و ماشین لباسشویی Trom Object Collection Wash Tower (مدل: WL21WDU) نیز جایزه انرژی را کسب کردند.

یونگ یون چائه معاون بخش نوآوری ارزش مشتری در ال‌جی الکترونیکس در همین رابطه اظهار داشته:

«این جوایز بار دیگر اثباتی از فناوری متمایز محصولات سازگار با محیط زیست و کارآمد ال‎‌جی الکترونیکس است که نه‌تنها عملکردهای خوبی را برای مشتریان به ارمغان می‌آورند بلکه محیط زیست را نیز در نظر دارند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید