۳۰ مهر ۱۳۹۳

اهدای دوهزار گوشی هوشمند ال‌جی به سازمان ملل در راستای اقدامات پیشگیری از شیوع ابولا

بهبود ارتباط فوری در غرب آفریقا برای مبارزه با شیوع حیاتی است

 

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) دوهزار گوشی هوشمند را به سازمان ملل متحد اهدا کرد تا به شیوع ویروس مرگبار ابولا در غرب آفریقا پاسخ داده باشد. گوشی‌های هوشمند اهداشده از سوی ال‌جی به پرسنل اصلی و پزشکانی تعلق می‌گیرد که توسط سازمان ملل در مناطق آلوده به کار گماشته شده‌اند تا بتوانند فوراً در صورت نیاز از آن استفاده کنند. این گوشی‌های هوشمند امکان ارتباط سریع و یکپارچه بین تیم‌ها را امکان‌پذیر می‌کند و بر جمع‌آوری اطلاعات پزشکی، نظارت و برنامه‌ریزی تمرکز دارند. دفتر هماهنگی امور انسان‌دوستانه سازمان ملل متحد (OCHA) توزیع این تلفن‌های همراه را سهولت می‌بخشد.

چونگ-هاک لی، نایب رئیس و مدیر تلاش‌های مسئولیت اجتماعی مشترک ال‌جی، گفت: «ما امیدواریم که مساعدت ما تفاوت ایجاد کند و مفید باشد زیرا سازمان ملل متحد و سازمان‌ها غیردولتی در خط مقدم نبرد برای بهبود سلامت، امنیت غذایی و بهسازی در مناطقی هستند که توسط بیماری همه‌گیر ابولا آلوده شده‌اند. این اقدام نمایانگر هدف مستمر ال‌جی برای استفاده از فناوری‌اش در راستای حل معضلات جهانی است.»

به گفته OCHA، حدود یک میلیارد دلار برای برطرف کردن نیازهای بشردوستانه فوری که ویروس ابولا منجر به آن شده است مورد نیاز خواهد بود. از زمان شیوع بیماری در غرب آفریقا در ماه مارس، تقریباً 5 هزار نفر به ابولا آلوده شده‌اند که 2400 نفر از آنها در این منطقه جان خود را از دست داده‌اند. حمایت از سوی ال‌جی و دیگر شرکای بین‌المللی برای تلاش‌های سازمان ملل متحد در پیشگیری از شیوع و تثبیت آن حیاتی است.

۱ نظر

علیرضا ۳۰ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

باریکلا
فقط کاش تبلیغاتی نباشه

نظر دهید