۰۵ اسفند ۱۳۹۷

ال‌جی V50 ThinQ 5G با نمایشگر دوگانه برای تجربه غنی‌تراز شبکه 5G

ال‌جی برای بهبود راحتی و تجربیات جدید شبکه 5G در اولین تلفن هوشمند 5G خود، نمایشگر دوگانه یا Dual Screen را به عنوان یکی از لوازم جانبی اختیاری برای ال‌جی V50 ThinQ 5G تولید کرده است.

این نمایشگر دوگانه شبیه قاب محافظ است و وقتی باز می‌شود دسترسی به نمایشگر دوم ۶.۲ اینچ OLED برای مشاهده دوگانه، بازی و انجام چند کار به صورت همزمان را میسر می‌کند.

نمایشگر دوگانه و ال‌جی V50 ThinQ 5G می‌توانند به صورت مستقل از هم کار کنند تا برای کاربردهای بسیار جالبی بتوان از آنها استفاده کرد. مثلا، در یک نمایشگر فیلم دید و همزمان  اطلاعات فیلم را در وب سایت IMDB در نمایشگر دیگر جست‌وجو کرد.

LG V50 ThinQ with Dual Screen 02

با اتصال نمایشگر دوگانه، آیکونی روی نمایشگر ال‌جی V50 ThinQ 5G ظاهر می‌شود که می‌توان روی آن ضربه زد تا نمایشگر دوم روشن شود یا بین دو نمایشگر بدون زحمت تغییر وضعیت داد. قابلیت چندپنجره‌ای هر کدام از نمایشگرها را به دو قسمت تقسیم می‌کند تا بتوان حداکثر استفاده را از چند برنامه کاربردی به صورت همزمان برد.

در هنگام انتخاب بازی، نمایشگر دوگانه می‌تواند به عنوان کنترل اختصاصی به کار رود و مشکل قدیمی قرار گرفتن انگشتان در مسیر انجام بازی برطرف شود. نمایشگر دوگانه را می‌توان در دو زاویه ۱۰۴ و ۱۸۰ درجه استفاده کرد و از آنجا که این نمایشگر با باتری گوشی کار می‌کند نیازی به شارژ‌کردن جداگانه آن نیست.

LG V50 ThinQ with Dual Screen 03

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید