۰۵ اسفند ۱۳۹۷

 ال‌جی V50 ThinQ 5G؛ یک تلفن هوشمند تمام عیار برای عصر 5G

به زودی، دیگر مشتریان می‌توانند از تمامی خدماتی که ‌شبکه 5G ارائه می‌دهد در ال‌جی V50 ThinQ 5G لذت ببرند و تجربه‌ای استثنایی از کار با این تلفن هوشمند داشته باشند.

این محصول اولین تلفن هوشمند 5G ال‌جی محسوب می‌شود که تمامی انتظارات کاربران را برآورده می‌کند و به آنها امکان می‌دهد تجربه محتوای باکیفیت 5G با سرعت ۲۰ برابر بیشتر از 4G را داشته باشند.

ال‌جی تمامی تلاش خود را برای بهبود کیفیت صدا و نمایشگر ال‌جی V50 ThinQ 5G انجام داده است. این تلفن هوشمند پرچمدار نمایشگر ۶.۴ اینچ QHD+ OLED FullVision با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ دارد که حس غوطه‌ورشدن در محتوا را در هنگام تماشای فیلم یا بازی بیشتر می‌کند.

ال‌جی V50 ThinQ 5G بدون نیاز به هدفون صدای استریو پخش می‌کند و با تجهیز شدن به فناوری DTS:X تجربه صدای فراگیر را برای کاربران فراهم می‌کند تا بتوانند هر محتوایی را با وضوح و عمق صدای عالی بشنوند. صدای این گوشی به فناوری‌های فوق پیشرفته دیگری نظیر کوالکام aptX و aptX HD مجهز شده تا کیفیت صدای بلوتوث درجه یک‌تری بدون افت کیفیت از طریق هدفون و هندزفری ایجاد کند.

این تلفن هوشمند 5G ال‌جی از نوآوری‌های نوری برای ثبت تصاویر و فیلم‌های خارق‌العاده با بالاتری کیفیت بهره می‌برد. ال‌جی با افزودن فناوری کنترل عمق فیلم (Video Depth Control) در دوربین‌های پشت و جلو به جرئت ضبط سوژه‌های متحرک با حفظ فوکوس را علاوه بر کیفیت بالای عکاسی تضمین می‌‌کند. فناوری Dual FOV عمق و فاصله را تحلیل می‌کند و کاربران می‌توانند به شیوه‌ای حرفه‌ای و تر و تمیز دقیقا تصویر همان چیزی را ثبت و ضبط کنند که با چشمان خود مشاهده می‌کنند.

LG V50 ThinQ Back

ال‌جی V50 ThinQ 5Gکه اولین محصول ‌5G ال‌جی به شمار می‌رود از جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۵۵ با مودم X50 5G بهره می‌برد و نرم‌افزار بهینه شده ال‌جی قدرت پردازش مورد نیاز برای شبکه 5G را فراهم می‌کند. این گوشی باتری ۴ هزار میلی‌آمپری دارد که ۲۰ درصد از V40 ThinQ بزرگتر است و با سیستم جدید Vapor Chamber گرما را پراکنده می‌کند. سیستم جدید پراکنده‌سازی گرما مؤثرتر از لوله‌های گرمایشی قدیم برای پایین نگه داشتن دمای داخلی و خنک کردن گوشی عمل می‌کند و قادر است حتی در هنگام انجام چند کار همزمان عملکرد پردازش برنامه‌های کاربردی را پایدار نگه دارد.

ال‌جی V50 ThinQ 5G مثل خاندانش طراحی باریک و شیکی دارد که با داشتن ۸.۳ میلی‌متر ضخامت و وزن ۱۸۳ گرم بسیار عالی به نظر می‌رسد. لنز دوربین پشت هم بدون برآمدگی است تا طراحی کمینه‌گرا و ساده را کامل‌تر کند. همه اینها بدون کوچک‌ترین لطمه‌ای به دوام ال‌جی V50 ThinQ 5G است که ۱۴ استاندارد MIL-STD 810G  ارتش امریکا را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

ال‌‌جی با همکاری ۱۰ اپراتور بزرگی که امسال شبکه 5G را راه‌اندازی می‌کنند اولین تلفن هوشمند 5G خود را در امریکا، کره جنوبی، استرالیا و چند کشور اروپایی روانه بازار می‌کند.

۲ نظر

علی ۱۶ فروردین ۱۳۹۸ پاسخ

سلام
ایا این گوشی lg v50 وارد ایران یا خاور میانه خواهد شد؟
بی صبرانه مشتاق خریدش هستم.ممنون میشوم جوابم بدهید

علی ۷ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

عالی

نظر دهید