۰۹ مرداد ۱۴۰۲

صحبت‌های کانگ سو جین درباره ادغام یکپارچه هنر و فناوری در محصولات LG SIGNATURE

ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) به منظور ارائه تجربه‌های بی‌نظیر زندگی بر اساس تم «Live Beyond» اخیراً حامی بازسازی مدرن از باله «دریاچه قو» ساخته آنجلین پرلیوکاج بوده است. این باله در مرکز هنری ال‌جی سئول برگزار شده بود و این در حالی بود که تلویزیون بی‌سیم LG SIGNATURE OLED M نیز در منطقه ویژه نمایشگاه این مرکز به نمایش گذاشته شده بود تا ۱۰ سال نوآوری پیشرفته و پیشگامانه OLED این برند را به رخ بکشد و تعادل عالی بین کیفیت تصویر فوق‌العاده و صدای فراگیرش را به حضار نشان بدهد.

مشاهیر از بخش‌های مختلف هنرهای زیبا و فرهنگ نیز به دنبال آن بودند تا در این مراسم جذاب و تماشایی حضور داشته باشند که شامل بالرین درجه یک کره‌ای و مدیر هنری باله ملی کره، کانگ سو جین است که حضورش مایه خوشحالی بسیاری از افراد بود.

قبل از شروع اجرا، کانگ به منطقه ویژه نمایشگاه رفت تا خودش شاهد زیبایی‌ها و همچنین فناوری بی‌سیم پیشرفته تلویزیون LG SIGNATURE OLED M باشد، تلویزیونی که نقش یک قو در دریاچه را تداعی می‌کند. با الهام از نمادین‌ترین صحنه باله «دریاچه قو»، بخش‌هایی از کف نمایشگاه به شکلی طراحی شده بودند که همانند آب به نظر می‌رسیدند و همین نیز سبب شده بود تا تلویزیون ۹۷ اینچی ال‌جی سیگنچر که بزرگ‌ترین تلویزیون OLED جهان است، در ظاهر حالت شناور بودن روی آب را داشته باشد. علاوه بر این، جعبه Zero Connect Box نیز روی مجسمه قو به نمایش گذاشته شد و به بازدیدکنندگان این اجازه را داد تا حساسیت هنری و آزادی فضای ارائه شده توسط فناوری بی‌سیم را از نزدیک لمس کنند. کانگ گفته:

«همان طور که یک تکنیک بی‌عیب و نقص پایه و اساس حرکات زیبای باله را تشکیل می‌دهد، لوازم خانگی وقتی که فناوری و هنر را در هماهنگی کامل با هم ترکیب می‌کنند، ارزش بیشتری پیدا می‌کنند.»

علاوه بر این، کانگ تم برند ال‌جی سیگنچر Live Beyond در باله جهانی را این‌گونه تفسیر کرده که فراتر از مرزهای بیان هنری است و خودش را به‌طور مداوم به ابعاد جدیدی ارتقا می‌دهد تا بتواند به سطح بالاتری برود. او همچنین اشاره کرده که چطور فناوری نوآورانه و طراحی جاودانه تلویزیون ال‌جی سیگنچر نه‌تنها آزادی بیشتری را به مصرف‌کننده داده بلکه حس جدیدی از ارزشمندی را ارائه کرده است.

پس از نمایش، کانگ درباره اینکه چطور این تجربه از ابتدا تا انتها جذاب بوده صحبت کرده است. او گفته:

«موسیقی جاودانه خلق شده توسط چایکوفسکی افسانه‌ای به شیوه‌ای معاصر بازتفسیر شد که مخاطب را در تمام مدت سرگرم و مجذوب نگه داشت. من از جنبه موزیک این اثر الهام گرفتم و خلاقیت، جلوه‌های بصری و نورپردازی پرلیوکاج در این باله نوآورانه و روشنگرانه بود. من بعداً نیز در یکی دیگر از اجراهای او شرکت خواهم کرد.»

کانگ در ادامه صحبت‌های خودش گفته:

«بعد از اینکه شاهد تعهد برند ال‌جی سیگنچر نسبت به فرهنگ و هنر برای خلق ارزش‌های جدید زندگی و تجربه‌های تازه برای مشتریان بودم، واقعاً شگفت‌زده شدم. این در حالی است که این برند تلاش‌های زیادی برای ارتقا ارزش‌های هنری و قدردانی از فرهنگ از طریق محصولات خودش انجام می‌دهد. آرزو می‌کنم که همه بتوانند هر روز اشکال مختلف هنر را از طریق تعهد ال‌جی به فرهنگ و هنر تجربه کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید