۱۳ اسفند ۱۳۹۳

ال‌جی Watch Urbane: ساعت هوشمندی که همه نیاز دارند

نیم‌نگاهی به ال‌جی Watch Urbane به نقل از وب‌سایت bgr.com

چند روز قبل از آغاز کنگره جهانی موبایل 2015، ال‌جی دو دستگاه پوشیدنی جالب را معرفی کرد. با این که نام این دو محصول شبیه هم است اما کمی با هم تفاوت دارند. ال‌جی Watch Urbane LTE گوشی هوشمندی است که از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و روی مچ دست بسته می‌شود. با این که کمی سنگین است اما ظاهر زیبایی دارد و شما می‌توانید خیلی راحت به بستن یک ساعت فلزی روی مچ خود با فناوری‌های پیشرفته‌ آن عادت کنید.

اما مدلی که در این مطلب قرار است نگاهی اجمالی به آن داشته باشیم ال‌جی Watch Urbane است که در عمل بسیار بهتر از چیزی است که در تصاویر و ویدئوها می‌بینیم.

این مدل که بعد از ال‌جی G Watch R معرفی شد، شاید همانی باشد که شما به عنوان یک دستگاه لوکس در فروشگاه‌های ال‌جی در سال جدید به دنبالش بگردید.

با اینکه ظاهر و سبک Watch Urbane بسیار حیرت‌انگیز و زیباست اما کمی باریک‌تر از مدل LTE برادر خود است و بهتر روی دست می‌نشیند. پس با این بدنه باریک‌تر، طبعاً نیازی به گنجاندن سیم‌کارت ندارد و هم برای زنان و هم برای مردان متناسب است. ال‌جی برای خانم‌ها و آقایان نسخه‌های جداگانه‌ای طراحی نکرده است.

این دستگاه پوشیدنی پیشرفته ال‌جی در دو رنگ نقره‌ای و برنز عرضه می‌شود. کاربران می‌توانند با تعویض بند 22 میلی‌متری آن ظاهر این دستگاه را سفارشی کنند. علاوه بر این، صفحه‌های مختلفی نیز وجود دارد که Android Wear برای شما مهیا می‌کند.

از نظر سخت‌افزاری نیز برخی از امکانات Watch Urbane با مدل LTE مشترک است؛ مانند: نمایشگر 1.3 اینچ OLED پلاستیکی با وضوح 320×320، پردازنده 1.2 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon 400، 4 گیگابایت حافظه داخلی، حسگر ضربان قلب و تأییدیه IP67 برای ضدآب و گردوغبار بودن. منتها این دستگاه نسبت به برادر خود کوچک‌تر است و باتری 410 میلی‌آمپر و 512 مگابایت RAM دارد که نصف مدل LTE است.

تصاویر بیشتری از ساعت هوشمند ال‌جی Watch Urbane را در پایین ببینید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید