۱۹ مرداد ۱۴۰۲

ال‌جی نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی LG MAGNIT All-in-One را عرضه می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (LG) قرار است جدیدترین محصول ساینیج Micro LED خودش که LG MAGNIT All-in-One (مدل LAAA) نام دارد را در ماه جاری میلادی روانه بازار کند. این صفحه‌نمایش 136 اینچی از فناوری پیشرفته میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی و گام پیکسلی ۱.۵۶ میلیمتری با کنترل و بلندگوی داخلی بهره می‌برد. نمایشگر LG MAGNIT All-in-One همراه باکیفیت تصویر فوق‌العاده خودش، تجربه کاربری راحتی را با استفاده از پلتفرم webOS ارائه می‌دهد و سازگاری یکپارچه‌ای با سیستم‌های کنترل صوتی و تصویری دارد و نصب آن نیز بسیار آسان است.

فناوری پیشرفته صفحه‌نمایش میکرو ال‌ای‌دی ال‌جی سیاهی‌های عمیق و رنگ‌های سرزنده را ارائه می‌کند و در نمایشگر LG MAGNIT All-in-One تصاویر زنده می‌شوند. فناوری گام پیکسل میکرو (Micro Pixel Pitch) این شرکت نیز به وضوح و دقت رنگ کمک می‌کند و این در حالی است که فناوری تراز تراشه‌های ال‌ای‌دی و فناوری پردازش سطح، یکنواختی رنگ سفید را افزایش می‎‌دهند و اعوجاج رنگ را کم می‌کنند و در نتیجه، تصویری فوق‌العاده را در یک زاویه دید وسیع ارائه می‌دهند.

نمایشگر LG MAGNIT All-in-One علاوه بر کیفیت تصویر استثنایی میکرو ال‌ای‌دی، نصب بسیار راحتی نیز دارد. کنترلر یکپارچه و بلندگوی داخلی آن نیز دردسرهای اتصال و مدیریت کابل‌های زیاد را کاهش داده است. پنل ۱۳۶ اینچ آن نیز شامل پنج واحد ماژول نمایشگر ال‌ای‌دی مونتاژ شده است که با استفاده از فرایند هم‌ترازی ماژول کاهش شکاف ال‌جی از قبل پیکربندی شده‌اند و همین نیز باعث می‌شود تا این محصول به‌سرعت و با امنیت در جای خودش قرار بگیرد. سپس با اتصال صفحه‌نمایش به برق از طریق یک کابل AC، نصب کامل می‌شود.

نمایشگر LG MAGNIT All-in-One با آسان‌تر کردن جلسات کاری طولانی، یک محصول بسیار مناسب برای اتاق‌های کنفرانس و جلسات است. کاربر با استفاده از اسکرول روی کنترل از راه دور LG Magic Remote می‌تواند بدون زحمت عملکردها و قابلیت‌های مختلف نمایشگر را بررسی کند و سپس با کلیک ساده به‌سرعت به هر چیزی که نیاز دارد دسترسی پیدا کرده یا آن را فعال کند. علاوه بر این، نمایشگر جدید MAGNIT All-in-One همراه با راهکار اشتراک‌گذاری صفحه‌نمایش به‌صورت بی‌سیم LG One:Quick Share و سیستم کنترل صوتی تصویری مبتنی بر وب است که امکان مدیریت کارآمد و ادغام با طیف وسیعی از تجهیزات صوتی و تصویری را فراهم می‌آورد.

طراحی جذاب و مینیمالیستی نمایشگر LG MAGNIT All-in-One زیبایی و شیک بودن را به اتاق‌های جلسات اضافه می‌کند. برای دسترسی آسان نیز تمام اتصالات رابط در جلوی محصول قرار گرفته‌اند و دکمه‌های کنترل اصلی نیز در سمت راست قاب قرار دارند. علاوه بر این، نمایشگر جدید LG MAGNIT All-in-One ایمنی کاربران و محیط نصب را در نظر گرفته و قبلاً آزمایش‌های مربوط به سازگاری مغناطیسی و آتش‌سوزی را پشت سر گذاشته است.

پیک کی مون رئیس واحد تجاری نمایشگر اطلاعات ال‌جی الکترونیکس در همین راستا گفته:

«با تکیه بر عرضه بسیار موفق جدیدترین محصولات LG MAGNIT خودمان، ما به دنبال آن هستیم تا خط تولید نمایشگرهای ساینیج All-in-One LED را گسترش و ارتقا بدهیم. ما خود را وقف توسعه راهکارهای نمایشگر نوآورانه کرده‌ایم، راهکارهایی که کیفیت تصویر عالی، نصب ساده و قابلیت استفاده راحت را به همراه دارند و پاسخگوی نیازهای مشتریان هستند و کسب‌وکار آن‌ها را باارزش می‌کنند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید