۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

با ال‌جی G6، محو بازی‌ شوید

تلفن هوشمند ال‌جی G6 از نسبت تصویر جدید و جسورانه، ارگونومیک عالی، طراحی کمینه‌گرا و دوام بی‌نظیری برخوردار است. صفحه نمایش FullVision گوشی G6 ال جی، با وضوح و ابعاد حیرت‌انگیز خود تجربه‌ای جذاب در بازی کردن و کاربردهای بصری برای شما رقم می‌زند.

نسبت بدنه به صفحه‌نمایش در این تلفن هوشمند مبتکرانه ۸۰ درصد است و دوربین آن زاویه واید یا گسترده دارد. این محصول برای پاسخ به بازخورد مشتریان و نظرات کاربران با تمرکز بر امکاناتی که آنها می‌خواهند طراحی شده است؛ نمایشگر بزرگی که در یک دست به راحتی جای گیرد از ملاک‌هایی است که مشتریان بیشتر به آن توجه دارند.

نمایشگری بزرگی که واقعاً در یک دست جای می‌گیرد

ال‌جی G6 نمایشگر ۵٫۷ اینچ +QHD با وضوح ۱۴۴۰×۲۸۸۰ پیکسل از نوع FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ دارد که برای اولین بار در یک تلفن هوشمند به کار رفته است. این نمایشگر در مقایسه با نمایشگرهایی که نسبت تصویر ۱۶:۹ متداول دارند فضای بیشتری برای مشاهده فراهم می‌کند و تجربه غوطه‌ورکننده‌ای در زمان پخش فیلم و بازی میسر می‌نماید.

LG-G6-05

بیشتر ببینید، وزن کمتری را نگه دارید

با وجود این که ال‌جی G6 نمایشگر بزرگی دارد اما گرفتن آن در دست خیلی ساده است و بر خلاف دیگر تلفن‌های هوشمندی که همین ابعاد را دارند به راحتی در یک دست جای می‌گیرد. در نتیجه شما یک نمایشگر بزرگ را در دست خواهید داشتید بدون اینکه تلفن شما بزرگ‌تر باشد. در واقع، تیم تحقیقات ارگونومیک به مدیریت دکتر اندریس فریوالدز در دانشگاه ایالت پنسیلوانیا و دکتر جی یانگ-گو در داتشگاه یونسی ال‌جی G6 را برای ثبات و پایداری در زمان گرفتن گوشی در دست، راحتی در وضعیت‌ها و حالت‌های مختلف و همین طور خستگی عضلات با نگه داشتن طولانی‌مدت گوشی در دست آزمایش کرد. ال‌جی G6 در تمامی آزمایشات بالاترین رتبه را دریافت کرد.

نمایشگر بزرگ و جذاب

ال‌جی G6 از آلومینیوم و شیشه ساخته شده و به رنگ سفید، پلاتینیوم و مشکی با طراحی کمینه‌گرایی که دورتادور آن صاف و براق است و لمس راحت و صیقلی دارد عرضه می‌شود. قاب فلزی که پیرامون این گوشی را احاطه کرده است بر استحکام در سبک با رنگ مات و ملایمش می‌افزاید. قاب پشت نیز کاملاً صاف است و دوربین هیچ برآمدگی ندارد که از آن محافظت شود یا مزاحم کاربر باشد. طراحی با حاشیه باریک کامل می‌شود؛ بدین ترتیب که حاشیه بالا کم شده است و دوربین، حسگر و بلندگو در جلوی گوشی در قسمت بالا چیده شده‌اند. گوشه‌های گرد بدنه و نمایشگر نه تنها طراحی را یکدست می‌کند بلکه میزان اثر ضربه در هنگام افتادن گوشی را پراکنده می‌نماید.

۱ نظر

موسی بلالی ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ پاسخ

سلام عرض میکنم
اول باید تبریک بگم به شما برای ساخت این گوشی کم نظیر من عاشق این طراحی بی نظیر شده ام اما حیف که در این اوضاع نابسامان مالی نمی توانم این گوشی کم نظیر رو خریداری کنم فقط درباره این گوشی میتونم بگم عالی عالی عالی

نظر دهید