۱۲ تیر ۱۳۹۷

معرفی استراتژی قدرتمند هوش مصنوعی ThinQ ال‌جی در افتتاحیه مراسم IFA

مدیرعامل و مدیر فناوری ال‌جی در افتتاحیه مراسم IFA استراتژی قدرتمند هوش مصنوعی ThinQ را معرفی خواهند کرد.

مدیران ارشد ال‌جی برای اولین بار در مراسم افتتاحیه این مراسم برای بازدیدکنندگان سخنرانی می‌کنند.

آقای جو سئونگ جین، مدیر اجرایی شرکت ال‌جی، و دکتر آی.پی پارک، مدیر بخش فناوری ال‌جی، در نطق اصلی مراسم IFA 2018 در مورد چشم‌انداز استراتژی ThinQ در زمینه هوش مصنوعی صحبت خواهند کرد. این سخنرانی با عنوان «هوشمند فکر کن و با هوش مصنوعی آزادانه‌تر زندگی کن» در روز 9 شهریور در سالن 26b نمایشگاه IFA برلین انجام خواهد شد.

با توجه به فراگیر شدن هوش مصنوعی، مدیرعامل ال‌جی در مورد فلسفه اختصاصی ال‌جی یعنی «پلتفرم باز، همکاری آزاد و دسترسی آزاد» صحبت کرده و می‌گوید که چگونه استراتژی ال‌جی بر پایه این فلسفه زندگی مشتریان را تغییر خواهد داد. دکتر پارک نشان خواهد داد که این فناوری چگونه در محصولات مختلف مثل یخچال، تلویزیون و لباسشویی به کار گرفته شده و ال‌جی چگونه از استراتژی هوش مصنوعی برای راحتی و دسترسی هرچه بیشتر کاربر استفاده خواهد کرد.

آقای جنز هتکر، مدیر اجرایی گروه مس برلین و مدیر اجرایی نمایشگاه IFA، می‌گوید: «نطق اصلی مراسم IFA برای مدیرعاملان و مدیران ارشد این فرصت را فراهم می‌کند که رسانه‌‌های دنیا را با تفکرات پیشرو و استراتژی‌های خود آشنا کنند. ال‌جی همچنان یکی از بازیگران اصلی در زمینه هوش مصنوعی بوده و به همین خاطر ما بسیار مفتخریم که آقای جو سئونگ جین و دکتر آی.پی پارک سخنرانی افتتاحیه را انجام خواهند داد.»

LG CTO Photo

آقای جو، مدیر باسابقه و 40 ساله ال‌‌جی، از همان ابتدا معتقد بود که یکی از بهترین استفاده‌ها از قابلیت‌های هوش مصنوعی به کار گرفتن آن در لوازم‌خانگی است. آقای جو که نقش‌های مدیریتی درخشانی در بخش لوازم‌خانگی ال‌جی داشته است معتقد است که به خاطر سروکار داشتن لوازم‌خانگی با کارهای روزمره، این حوزه بهترین جا برای ارائه نوآوری است. آقای جو اعتبار زیادی به خاطر عرضه اولین موتور خطی تجاری کسب کرده است. موتوری که باعث شده ال‌جی در زمینه ماشین‌های لباسشویی در جایگاه برترین برند بازار قرار بگیرد. او به عنوان رئیس بخش تجاری تمام محصولات لوازم‌خانگی و دستگاه‌های تهویه‌ هوای ال‌جی به سرمایه‌گذاری روی بخش تحقیق و توسعه برای بهترین کردن پورتفولیوی ال‌جی  پرداخته و این روند را پس از رسیدن به سمت مدیر عامل کل شرکت ال جی نیز ادامه داده است  دکتر پارک نیز به عنوان مدیر بخش فناوری، مهم‌ترین وظیفه خود را این می‌داند که هوش مصنوعی را به اولویت اول ال‌جی تبدیل کرده و از آن به عنوان موتور پیشرفت ال‌‌جی استفاده کند. مهم‌ترین قسمت این کار این است که مدیر فناوری در راستای استراتژی ال‌جی، همکاری ‌با شرکت‌های داخلی و خارجی را افزایش دهد.

ال‌جی فناوری ThinQ خود را در سال 2017 توسعه داده و تمام محصولاتی که به این فناوری مجهز می‌شوند را مشخص کرده است. خدمات و محصولات ال‌جی که به ThinQ مجهز می‌شوند از یادگیری عمیق بهره برده و می‌توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. همچنین می‌توانند از قابلیت‌های هوش مصنوعی وسایلی غیر از محصولات ال‌جی هم بهره ببرند و با آن تعامل داشته باشند. یک سال پیش ال‌جی از آزمایشگاه هوش مصنوعی خود در سئول رونمایی کرد تا تمام تحقیقات هوش مصنوعی خود را در یک جا متمرکز کرده فناوری‌هایی را توسعه بدهد که می‌توانند از طریق صدا، ویدئو سنسورها یاد بگیرند و عمل کنند. آزمایشگاه هوش مصنوعی ال‌جی تاکنون اولین دستگاه تهویه هوا با قابلیت یادگیری از محیط را توسعه داده است و همچنین یخچال، لباسشویی و ربات‌های جاروبرقی هوشمند را هم ساخته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید