۳۱ خرداد ۱۴۰۲

ال‌جی محصول زیبایی و مراقبت از پوست LG Pra-L Wash Melo را عرضه کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که یک محصول پاک‌کننده میکرو اولتراسونیک به نام LG Pra-L Wash Melo را عرضه کرده است. این محصول جدید با برس متصل به سر خودش به‌آرامی پوست صورت را می‌مالد تا صورت شسته شود. این کار در فصل تابستان که ترشح سبوم زیاد است و اغلب اوقات از ضد آفتاب استفاده می‌شود، بسیار مؤثر است.

این برس لایه شاخی پوست را تکان می‌دهد و با امواج میکرو مافوق صوت که حدود ۳۷۰۰۰۰ بار بر ثانیه می‌لرزند، روی پوست تأثیر می‌گذارد؛ بنابراین دارای اثر پاک‌سازی عالی منافذ و سوزش کمتر پوست است. برجستگی‌های برس نیز به‌صورت گردباد چیده شده‌اند که سطح تماس گسترده‌ای با پوست دارند و بنابراین، می‌توانید صورت خود را با دقت بیشتری بشویید.

این محصول زیبایی و مراقبت از پوست تازه ال‌جی دارای استاندارد ضد آب IPX7 (محافظت از نفوذ) است که می‌تواند تا عمق یک متری آب، به مدت ۳۰ دقیقه در برابر نفوذ آب دوام بیاورد و بنابراین، می‌توانید آن را در حمام استفاده کنید یا اینکه پس از شستشوی صورت خود آن را با آب بشویید. همچنین این محصول تست پایداری استاندارد بین‌المللی (ISO10993) و استاندارد FDA آمریکا را پشت سر گذرانده است.

با توجه به حساسیت پوست، شدت ارتعاش این محصول در ۴ سطح قابل تنظیم است. طول و وزن این محصول نیز به ترتیب ۱۰.۸ سانتیمتر و ۱۸۰ گرم است و می‌توان با یک بار شارژ تا ۵ ماه (بر اساس حالت ۷۰ ثانیه‌ای یک بار در روز) از آن استفاده کرد و همین نیز حمل آن به هنگام سفر را بسیار راحت می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید