۳۱ خرداد ۱۴۰۲

یک تلویزیون و امکانات بی‌پایان؛ طراحی شده توسط ال‌جی برای هر سبک زندگی

تصویر کنید که کاملاً در صحنه پایانی یک فیلم غوطه‌ور شده‌اید. چه چیزی می‌بینید؟ چیدمان دقیق اشیا، سایه‌های ظریف و هر عنصر بصری که به شکلی هنرمندانه در کنار هم قرار می‌گیرند تا پیامی متمایز را به تصویر بکشند. این در صنعت فیلم به‌عنوان «میزانسن» شناخته می‌شود.

میزانسن که قبلاً فقط توسط کارگردان برجسته مورد توجه قرار می‌گرفت، کاملاً در ذهن طراحان آزمایشگاه طراحی ال‌جی (LG HE Design Lab) قرار دارد، کسانی که به دنبال طراحی محصولاتی هستند که بتوانند به کشف زیبایی منحصربه‌فرد در زندگی روزمره مردم کمک کنند. با اتخاذ رویکرد تمرکز بر تجربه مشتری، این تیم تلاش می‌کند تا طرح‌های همه کاره‌ای را تولید کند که برای نیازها و اولویت‌های مختلف مناسب باشد و همین باعث شده تا سبک زندگی‌های بی‌شماری درون یک تلویزیون جمع شوند.

به حداقل رساندن عناصر بصری تلویزیون به آن کمک می‌کند تا بدون هیچ زحمتی با پیرامون خودش ترکیب شود و در نتیجه به مصرف‌کننده این آزادی عمل را بدهد تا بتواند سبک و شخصیت منحصربه‌فرد خودش را به فضای نشیمن خانه‌اش بدهد. با در نظر گرفتن این موضوع، طراحی گالری (Gallery Design) برای تلویزیون سری LG OLED evo G متولد شده که سطحی صاف و هم سطح دیوار دارد و شبیه قاب عکس به نظر می‌رسد.

یکی از نوآوری‌هایی که باعث شکل‌گیری «طراحی گالری» شد، یک قسمت فرورفتگی ویژه در پشت محصول است که به تلویزیون اجازه می‌دهد تا در صورت ترکیب با براکت دیواری اختصاصی ال‌جی به طور یکپارچه روی دیوار قرار بگیرد؛ همین نیز سبب شده تا تلویزیون‌های سری G از اکثر تلویزیون‌های صفحه تخت متمایز شود.

قاب نازک و باریک ساخته شده از آلومینیوم شیک و زیبا باعث شده تا تلویزیون سری LG OLED evo G بیشتر به رؤیای مینیمالیستی نزدیک شود و ظرافتی را به دکوراسیون خانه بیفزاید و همچنین غوطه‌وری را در بالاترین حد ارائه کند به طوری که تماشای فیلم یا انجام بازی‌های ویدئویی فراموش‌نشدنی باشند.

علاوه بر این، طراحی شکاف صفر تلویزیون سری LG OLED evo G به براکت دیواری و همچنین کابل‌ها این امکان را می‌دهد تا دور از دید قرار بگیرند و ظاهری شیک و تمیز به این تلویزیون بدهند. با کنار گذاشتن تمام لوازم جانبی تلویزیون، کاربران می‌توانند از زیبایی محیط زندگی خود نهایت لذت را ببرند. این طراحی باورنکردنی تلاش‌های آزمایشگاه طراحی ال‌جی برای آسان‌تر کردن نصب و در عین حال، گسترش موارد استفاده را به طور کامل نشان می‌دهد.

به گفته طراحان محصولات ال‌جی، تمام این عوامل نوآورانه از یک رویکرد طراحی منحصربه‌فرد نشأت گرفته‌اند که هدف آن پنهان‌سازی است. جانگ یونگ هون طراح ارشد محصول در تیم طراحی نمایشگر ال‌جی توضیح داده:

«ما معتقدیم که طرح‌ها برای آن هستند که کاربر آن‌ها را ببیند اما اغلب، ابهام و پنهان‌سازی رویکرد بهتری است. در تلویزیون‌های اوال‌ای‌دی ال‌جی، عناصر بصری که به‌راحتی برجسته می‌شوند، به‌دقت از دید پنهان شده‌اند تا حداکثر سطح غوطه‌ور شدن محتوا را ارائه بدهند.»

رویکرد ال‌جی مبتنی بر تجربه مشتری، تکامل بی‌پایان طراحی تلویزیون را به نمایش می‌گذارد که همسو با سبک‌های زندگی متنوع‌تر و در حال ظهور است. تلویزیون ۹۷ اینچی LG SIGNATURE OLED M TV در نمایشگاه CES 2023 رونمایی شد و فناوری انتقال بی‌سیم ویدیو و صدا را برای از بین بردن درهم‌رفتگی کابل‌ها را داشت و راه‌های جدید بی‌پایانی برای صاحبان خانه ایجاد کرد تا بتوانند به‌صورت دلخواه فضای خانه خودشان را بچینند. تلویزیون LG OLED M با راهکار بی‌سیم خودش در میان تلویزیون‌های عرضه شده تا به امروز برجسته است و راهکار جدیدی از سرگرمی‌های خانگی ممتاز را ارائه می‌کند.

طراحان ال‌جی در حال ایجاد نوآوری‌های جدیدی هستند تا اطمینان حاصل کنند تلویزیون‌های این شرکت مکمل تمام بخش‌های دکوراسیون خانه شما هستند؛ بنابراین، دفعه بعد که محل اقامت خود را تغییر دادید، کنترل کامل خلاقیت را در دست بگیرید و کارگردان صحنه زندگی خود باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید