۲۴ فروردین ۱۴۰۲

ال‌جی از نشان جدید و متحرک خودش رونمایی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) از جهت و هویت بصری جدید نشان تجاری خودش رونمایی کرده است که با ظاهری پویا و جوان‌تر در تمام پلتفرم‌های فیزیکی و دیجیتالی، ارزش Life’s Good را بیشتر برای مشتریان به نمایش در می‌آورد.

دستورالعمل‌های ارتباطی نشان تجاری (Brand Communication Guidelines) جدید شرکت ال‌جی که با تمام کارمندان این شرکت در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شده است، مسیر جدیدی برای این نشان ترسیم کرده که آن را بیشتر در بین کشورها و نسل‌ها به خصوص نسل جدید به محبوبیت می‌رساند و در نهایت، آن را به یک نشان تجاری نمادین و برجسته تبدیل می‌کند. دستورالعمل‌های ارتباط نشان تجاری، ارزش‌های اصلی ال‌جی یعنی «تجربه کاربری قطعی»، «نوآوری‌های انسان محور» و «ملایمتی برای تقویت یک لبخند» را تکرار می‌کند.

شعار این نام تجاری یعنی Life’s Good این پیام را در بر می‌گیرد که چگونه این شرکت مشتریان خودش را قادر می‌سازد تا از زندگی‌ای باکیفیت لذت ببرند و لحظات ارزشمندی را از طریق محصولات، خدمات و ارتباطات ال‌جی تجربه کنند. به عنوان مأموریت این نشان تجاری، این شرکت نوآوری برای زندگی بهتر را دنبال و به شکل‌دهی زندگی و آینده بهتر برای این سیاره کمک کرده است.

جهت‌گیری تازه نشان تجاری شامل بازسازی هویت بصری ال‌جی، تفسیر مجدد ملایمت و حس با هم بودن این نشان تجاری است. این شرکت به دنبال آن است تا با این هویت بصری جدیدش بتواند با مشتریان بیشتری تعامل داشته باشد. این در حالی است که این هویت بصری سرزندگی و عناصر تعاملی را به خودش اضافه کرده و در عین حال، چرخش جدیدی بر تصویر برند موجود ایجاد کرده است.

در فضای دیجیتال، نماد شرکت جان می‌گیرد و با سطح جدیدی از بیان، مشتریان را درگیر خودش می‌کند. نماد برند که از حروف «L» و «G» تشکیل شده می‌تواند هشت حرکت منحصربه‌فرد از جمله تکان دادن سر، چرخیدن و چشمک زدن را انجام بدهد. نشان تجاری ال‌جی با این قابلیت‌های تازه می‌تواند با لبخندی دوستانه از مشتریان استقبال کند یا در کنار موسیقی پس‌زمینه در پلتفرم‌های دیجیتالی بسیار جذاب و دیدنی باشد.

علاوه بر رنگ قرمز ال‌جی، این شرکت از رنگ قرمز فعال‌تری در تمام راه‌های ارتباطی خودش با مشتریان استفاده خواهد کرد. علاوه بر این عناصر گرادیان مختلف در LG Active Red، رنگ سفید و مشکی نیز معرفی شدند که تنوع بسیار زیادی را ارائه می‌دهند چراکه می‌توان آن‌ها را با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فرد هر محصول یا خدمات اعمال کرد.

این شرکت همچنین سبک حروف جدیدی را برای شعار برند Life’s Good خودش طراحی کرده است که به طور گسترده‌تری در بسته‌بندی محصولات استفاده خواهد شد. اشکالی با الهام از محصولات مختلف ال‌جی نیز به طور هوشمندانه‌ای در سبک حروف جدید ادغام شده‌اند.

استراتژی برند جدید ال‌جی نه تنها هویت منحصربه‌فرد شرکت را تقویت می‌کند بلکه نشان‌دهنده تمایل و ظرفیت آن برای تکامل با نسل‌ها و همراه با تعهد بی‌نظیر آن به نوآوری تجربه کاربری در سراسر جهان است. این شرکت قصد دارد در طول سال از برند منحصربه‌فرد خود در تمام راه‌های ارتباطی خودش با مشتریان در سطح جهان استفاده کند.

ویلیام چو، مدیر عامل ال‎‌جی الکترونیکس در همین راستا اظهار داشته:

«داشتن یک استراتژی برند قوی و ثابت ما را قادر می‌سازد تا ارزش هویت منحصربه‌فرد خود که به طور هماهنگ نوآوری و ملایمت را در هم می‌آمیزد را بهتر به اشتراک بگذاریم. ال‌جی با پیاده‌سازی استراتژی برند جدید، قصد دارد به یک برند نمادین تبدیل شود که در بین مصرف‌کنندگان و فراتر از نسل‌ها و مکان‌ها طنین‌انداز شود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید