۰۹ مرداد ۱۳۹۷

ال‌جی Q6؛ همراهی بی‌نظیر برای سرگرمی بیشتر

ال‌جی همیشه هوای مشتریان خود را داشته و صفحه‌نمایش بزرگ خود را در قالب گوشی میان‌رده Q6 و با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان گذاشته است.

ال‌جی Q6 اولین مدل از سری جدید Q ال‌جی است و برای جوانان نسل جدید طراحی شده است. کسانی که می‌خواهند یک گوشی همراه مجهز به فناوری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار ال‌جی و با قیمت اقتصادی در دست بگیرند. ال‌جی Q6 همان DNA ال‌جی G6 را دارد. ال‌جی با نمایشگر FullVision نمایشگر بزرگی را در اختیار مشتریان می‌گذارد که به راحتی می‌توانند با یک دست یا آن کار کنند؛ یعنی راه‌حلی مناسب برای بزرگترین چالشی که در دهه اخیر طراحی گوشی‌های هوشمند با آن مواجه شده‌اند.

M700A-White-32GB_Square-camera-mode_210817_D1-e1508905676388

مهم‌ترین ویژگی ال‌جی Q6 نمایشگر ۵٫۵ اینچ FHD+ Full Vision آن است. فناوری منحصربه‌فرد نمایشگر نه تنها بیشترین فضا را ارائه می‌دهد بلکه کاربری چند پنجره‌ای را هم تسهیل می‌کند و به کاربر امکان می‌دهد تا نمایشگر را به دو پنجره مربعی شکل کامل تقسیم کنند که هم به شکل افقی و هم عمودی قابل مشاهده است. حالت دوربین مربعی Square Camera Mode با گرفتن عکس‌های مربعی که سایز مورد علاقه طرفداران شبکه‌های اجتماعی است و البته ادغام دو تصویر مربعی می‌تواند کلاژهای مربعی ایجاد کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های کلیدی این گوشی هوشمند مقاومت بالای آن است. قاب فلزی این گوشی که از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ ساخته شده است (فلزی بسیار مستحکم که در صنایع هوا فضا استفاده می‌شود) و با توجه به گوشه‌های خمیده جلوی ضربه‌ها را گرفته و از گوشی حفاظت می‌کند.

gsmarena_001

گوشی ال‌جی Q6 بر اساس استاندارد نظامی MIL-STD 810G ساخته شده است. استانداردی که توسط ارتش آمریکا طراحی شده است و میزان مقاومت گوشی را در مقابل گرمای شدید، باران، رطوبت، گرد و غبار را می‌سنجد. باتری گوشی Q6 نیز توانسته تست‌های بسیار سختی را از سر بگذراند و حتی از استانداردهای بین‌المللی مورد نیاز نیز فراتر برود. سخت‌افزار گوشی به گونه‌ای است که گرمای ایجاد شده را به راحتی برطرف می‌کند. سیستم مرکزی خنک‌کننده با فضای داخل گوشی هماهنگ شده است و قطعاتی که گرما تولید می‌کنند در دورترین فاصله ممکن از یکدیگر قرار گرفته‌اند تا میزان تولید گرما را به حداقل برسانند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید