۱۵ تیر ۱۴۰۲

ال‌جی زیرمجموعه تحقیق و توسعه جدیدی را در اندونزی راه‌اندازی کرد

ال‌جی الکترونیکس (LG) در حال تأسیس یک شرکت تابعه تحقیق و توسعه ۴۰۰۰۰ متر مربعی در اندونزی است. این مرکز، اولین شرکت تابعه تحقیقاتی خارج از کشور به نمایندگی از شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی به شمار می‌رود که عملیات تجاری کامل و بومی ال‌جی را شامل توسعه، تولید و فروش محصول را به سرانجام می‌رساند.

در مراسم افتتاحیه این شرکت تحقیق و توسعه تازه در تاریخ ۶ ژوئیه در سیبیتونگ در اندونزی، پایک هیونگ سی رئیس شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی و همچنین مقامات دولتی به نمایندگی از هر دو کشور اندونزی و کره جنوبی حضور داشتند.

این شرکت تابعه تازه پروژه‌های تحقیق و توسعه برای محصولات هدف بازار جهانی را انجام خواهد داد و به دنبال آن است تا به تعهد ال‌جی به‌عنوان یک شرکت پیشگام جهانی و دوست‌داشتنی برای پاسخ‌گویی به نیازهای منحصربه‌فرد مصرف‌کنندگان بومی ادامه بدهد. این شرکت تابعه جدید با فعال کردن عملیات یکپارچه توسعه و تولید محصول، این اجازه را به ال‌جی می‌دهد تا مدل‌های جدیدی را با کارایی بالاتر توسعه بدهد و همچنین تجارت خودش را در بازار جهانی تلویزیون با سرعت بیشتری گسترش بدهد.

این شرکت همچنین به دنبال آن است تا سیستم‌های عملیات تولید بومی را روی تحقیق و توسعه متمرکز کند تا از این طریق بتواند محصولات تلویزیون متنوع‌تری را توسعه بدهد که پاسخگوی بازار به سرعت رو به رشد آسیا و به‌خصوص اندونزی باشند. بر اساس این طرح، شرکت ال‌جی زیرمجموعه تحقیق و توسعه ال‌جی الکترونیکس اندونزی را راه‌اندازی کرده است تا به توسعه محصولات برای بازار اندونزی بپردازد. این زیرمجموعه تحقیق و توسعه تازه به‌عنوان سکوی پرتابی برای نوآوری‌های ال‌جی در هدف قرار دادن بازار جهانی عمل خواهد کرد.

از آنجا که این زیرمجموعه تحقیق و توسعه یک سیستم یک مرحله‌ای بومی برای عملیات تجاری یکپارچه ارائه می‌دهد، حائز اهمیت است. مدیر عامل ال‌جی ویلیام چو در بازدید اخیر خودش از اندونزی در ماه آوریل گذشته، بر اهمیت ساده‌سازی عملیات محلی برای دستیابی به سطح جدیدی از برتری در کیفیت، هزینه و تحویل محصولات تأکید کرده بود. این زیر مجموعه تحقیق و توسعه جدید که در مجاورت زیرمجموعه‌های تولید سیبیتونگ و زیرمجموعه‌های فروش جاکارتا قرار دارد، این امکان را فراهم می‌آورد تا کل زنجیره تأمین در منطقه جریان داشته باشد.

ال‌جی برای حمایت از پروژه‌های تحقیقاتی متنوع این زیر مجموعه، برنامه‌های آموزشی را برای توسعه‌دهندگان تحقیق و توسعه تلویزیون برگزار می‌کند و برنامه‌های برای استخدام مداوم مختصصان تا سقف ۵۰۰ کارمند تا سال ۲۰۲۵ را ادامه می‌دهد. این شرکت همچنین ارتباطش با دانشگاه‌های محلی را با راه‌اندازی همکاری‌های صنعت-دانشگاه تقویت می‌کند تا از این طریق متخصصان نوظهور را کشف شوند. همین نیز محیط را برای سیستم تحقیق و توسعه کاملاً بومی سازی شده فراهم می‌کند و به برنامه‌ریزی و توسعه محصولات همه کاره کمک می‌کند که به‌سرعت در مقیاس جهانی و برای رقابت‌پذیری بیشتر در هزینه کارآمد هستند. لی سو یون، رئیس بخش تحقیق و توسعه در اندونزی، به‌عنوان رئیس جدید این شرکت تابعه تحقیق و توسعه ال‌جی الکترونیکس اندونزی انتخاب شده است.

پایک هیونگ سی رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی در همین رابطه گفته:

«شرکت تابعه تحقیق و توسعه گامی به سوی اهداف ما برای به ارمغان آوردن بهترین شکل ممکن از محصولات از توسعه آن‌ها تا خدمات نهایی برای مشتریان است. این مرکز تازه به بستر آزمایشی برای آخرین نوآوری‌های ال‌جی تبدیل خواهد شد که آماده تحول در صنعت در مقیاس جهانی است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید